-jk- Skrevet 3. januar #13201 Skrevet 3. januar sofie777 skrev (17 timer siden): Hadde en "se mye av det jeg ikke fikk sett i julen"-dag i dag The Goes Wrong Show (YT) Takk for tips om denne, har sett teateroppsetningen i London så denne må definitivt ses
sofie777 Skrevet 3. januar #13202 Skrevet 3. januar -jk- skrev (25 minutter siden): Takk for tips om denne, har sett teateroppsetningen i London så denne må definitivt ses Det ligger to sesonger ute på YouTube, med bakom-filmer
Svett.svele Skrevet 3. januar #13203 Skrevet 3. januar Synden på Netflix. Svensk krimserie. Syns den var bra!
Queen19 Skrevet 3. januar #13204 Skrevet 3. januar Slukte nettopp 3 sesonger av The Gilded Age, jeg elsker kostymedrama og Downton Abbey, så jeg ble hekta 😄 3
enkefru Skrevet 4. januar #13205 Skrevet 4. januar Hejastallan, bryllupsfesten på Nrk. Syntes den var artig 2
MissStiles Skrevet 4. januar #13210 Skrevet 4. januar Jeg har sett ferdig Emily in Paris. Kommer det en sesong til da eller!? Også har jeg begynt på Sannheten (sesong 2) og All your fault.
sofie777 Skrevet 4. januar #13211 Skrevet 4. januar MissStiles skrev (29 minutter siden): Jeg har sett ferdig Emily in Paris. Kommer det en sesong til da eller!? Også har jeg begynt på Sannheten (sesong 2) og All your fault. Den kommer tilbake 1
Polly Ester Skrevet 5. januar #13212 Skrevet 5. januar Pluribus 😊 Bra at det kommer en sesong 2,men likte ikke helt at det kan virke som det tar lang tid før den kommer.
AnonymBruker Skrevet 5. januar #13213 Skrevet 5. januar Heated Rivalry. For en utrolig bra serie! Anonymkode: babac...c59 1
Amatariel Skrevet 5. januar #13214 Skrevet 5. januar Queen19 skrev (På 3.1.2026 den 19.05): Slukte nettopp 3 sesonger av The Gilded Age, jeg elsker kostymedrama og Downton Abbey, så jeg ble hekta 😄 Uten å spoile noe handling - er det mulig å fortelle litt kort hva den handler om? Jeg og mannen elsket også Downton Abbey (sett den flere ganger), og har lurt på om The Gilded Age kan være noe for oss...
sofie777 Skrevet 5. januar #13215 Skrevet 5. januar Amatariel skrev (3 timer siden): Uten å spoile noe handling - er det mulig å fortelle litt kort hva den handler om? Jeg og mannen elsket også Downton Abbey (sett den flere ganger), og har lurt på om The Gilded Age kan være noe for oss... Du kan trygt se TGA når du har sett DA, for det er samme skaperen av begge. Det er kostymer, intriger, kjærlighet og hat, bare satt til New York på den tiden. Du vil også se en del kjente ansikter, for de spilte inn første sesong av serien når Covid var begynt og da fikk de tak i mange "arbeidsledige" skuespillere fra scenene på Broadway (og lignende) som også har spilt i en del kjente filmer. Mest kjent er Christine Baranski fra Mamma Mia++, Carrie Coon fra The Leftovers, Cynthia Nixon fra Sex and the City og dessuten er hun som spiller den unge hovedrollen datteren til Meryl Streep. Audra McDonald spiller dessuten mor i en svart familie vi blir kjent med og Nathan Lane kommer innom her og der. 1
Queen19 Skrevet 5. januar #13216 Skrevet 5. januar Amatariel skrev (3 timer siden): Uten å spoile noe handling - er det mulig å fortelle litt kort hva den handler om? Jeg og mannen elsket også Downton Abbey (sett den flere ganger), og har lurt på om The Gilded Age kan være noe for oss... Samme skaper som står bak Downton Abbey, men satt til 1880-tallet i New York. Som med DA, får vi fulgt både rikmannslivet og deres tjenere. Vi får også sett holdninger fra de «gammel-rike» mot de «nyrike». Det er kjærlighet, drama, og fokus på det som var viktig på den tiden. Jeg likte den veldig godt og gleder meg til sesong 4 😄 1
-jk- Skrevet 5. januar #13217 Skrevet 5. januar Polly Ester skrev (13 timer siden): Pluribus 😊 Bra at det kommer en sesong 2,men likte ikke helt at det kan virke som det tar lang tid før den kommer. Etter hva jeg skjønner er det planlagt 10 sesonger, og det med 2 års mellomrom. Så serien er vel ferdig midt på 2040-tallet engang...
Polly Ester Skrevet 5. januar #13218 Skrevet 5. januar -jk- skrev (43 minutter siden): Etter hva jeg skjønner er det planlagt 10 sesonger, og det med 2 års mellomrom. Så serien er vel ferdig midt på 2040-tallet engang... Ikke planlagt, men ønsket. Det var Seehorn som sa hun håpet det ville bare fortsette til 10 sesonger og Gilligan som som så for seg 4 sesonger, men at han likte at Seehorn så for seg 10 sesonger siden serien er skrevet for henne. Så får nå se, jeg tror ikke noe på at det kan bli 10 sesonger, men 4 hadde kanskje vært greit. Jeg likte første sesong i hvert fall.
sofie777 Skrevet 5. januar #13219 Skrevet 5. januar (endret) The Mighty Nein The Forsytes Graham Norton Kompani Lauritzen John & Yoko: One to One (Kun begynnelsen, var kjedelig!) I'm Chevy Chase and You're Not Det var altså to vidt forskjellige dokumentarer her på slutten av dagen. J&O var rar med forferdelig klipping, men ingen direkte intervju med folk som kjente dem osv. Det var det derimot mye av i CC doken, den kunne jeg også le høyt av og gremmes over, alt etter som. Den første anbefales kun til sterke fans, den siste til alle som vet hvem han er og hva han var kjent for. Endret 5. januar av sofie777
ElectricScum Skrevet 6. januar #13220 Skrevet 6. januar Ser for tiden på "All Her Fault". Storyen handler om en gutt som er kidnappet og drama som utspiller seg rundt dette, så jeg forventet en klassisk krim. Men viser seg den har flere lag og mer dybde enn det jeg var forberedt på. Liker den veldig godt! 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå