sofie777 Skrevet 20. september #12944 Skrevet 20. september Lego Star Wars The Artful Dodger The Assassin Noughties Historiske hemmeligheter Patience - god avslutning House of Games Night
AnonymBruker Skrevet 20. september #12945 Skrevet 20. september MobLand, veldig bra engelsk serie, om enn fryktelig voldelig. Bl.a. Tom Hardy (som alene gjør serien verdt å se), Pierce Brosnan, Helen Mirren, Paddy Considine.. Litt som en moderne Peaky Blinders. Anonymkode: 2cd8c...e6f
MissStiles Skrevet 21. september #12946 Skrevet 21. september Igår så jeg alle episodene av serien ERIC på Netflix. Og endelig er sesong 2 av High Potential igang!!
Fant80 Skrevet 23. september #12947 Skrevet 23. september (endret) Får vel bare se på litt Tysk WW2 drama. Det blir jo snart en realitet uansett (litt i overført betydning,selvsagt) Forøvrig en "must see" serie etter min mening. Fra Tysk side! Endret 23. september av Fant80
MissStiles Skrevet 27. september #12948 Skrevet 27. september Jeg begynte på Matlock for en stund siden men så aldri mer enn 2 episoder. Denne ukene så jeg ferdig hele sesong 1. 1 1
jaeols Skrevet 27. september #12949 Skrevet 27. september Breaking Bad er en enormt bra serie. Dette er høyt nivå. House of Cards er også veldig bra. Ikke glem Broen. 1 1
sofie777 Skrevet 28. september #12950 Skrevet 28. september (endret) jaeols skrev (12 timer siden): Breaking Bad er en enormt bra serie. Dette er høyt nivå. House of Cards er også veldig bra. Ikke glem Broen. Det finnes mange bra serier, men her skriver vi ikke om det som er bra, men seriene vi så sist. Her er mine fra i går: Outlander: Blood of my Blood The Artful Dodger LEGO Masters Revolusjoner som endret historien Noughties Historiens mektige bygninger Tordivelen flyr i skumringen Endret 28. september av sofie777
jaeols Skrevet 28. september #12951 Skrevet 28. september sofie777 skrev (1 time siden): Det finnes mange bra serier, men her skriver vi ikke om det som er bra, men seriene vi så sist. Her er mine fra i går: Outlander: Blood of my Blood The Artful Dodger LEGO Masters Revolusjoner som endret historien Noughties Historiens mektige bygninger Tordivelen flyr i skumringen Synd jeg skuffet deg. Men Breaking Bad var den jeg så sist og jeg så Homeland en veldig bra serie. 1
Lesehest1 Skrevet 28. september #12952 Skrevet 28. september Wayward en episode, men jeg likte den ikke.
sofie777 Skrevet 28. september #12953 Skrevet 28. september jaeols skrev (3 timer siden): Synd jeg skuffet deg. Men Breaking Bad var den jeg så sist og jeg så Homeland en veldig bra serie. Hvor står det at du skuffet meg? Jeg bare skrev hva formålet med akkurat denne tråden var. Så flott at BB var en god serie og at du så den sist. Skriv gjerne andre serier etterhvert som du ser dem, som vi andre gjør
jaeols Skrevet 28. september #12954 Skrevet 28. september sofie777 skrev (2 timer siden): Hvor står det at du skuffet meg? Jeg bare skrev hva formålet med akkurat denne tråden var. Så flott at BB var en god serie og at du så den sist. Skriv gjerne andre serier etterhvert som du ser dem, som vi andre gjør Har forstått det nå. Behøver ikke å gjenta flere ganger. Nå ser jeg In Flight. Veldig bra.
Lesehest1 Skrevet 28. september #12955 Skrevet 28. september Young Sheldon. Jeg har begynt på sesong 1. 1
sofie777 Skrevet 28. september #12956 Skrevet 28. september Hotel Costeria Knights of Guinevere Leonardo da Vinci - Renessansemennesket Vi møtes på tvers
jaeols Skrevet 29. september #12958 Skrevet 29. september Wayward på Netflix, fantastisk bra serie. På nivå med Twin Peaks. Og det sier mye.
AnonymBruker Skrevet 29. september #12959 Skrevet 29. september The Watcher, netflix Anonymkode: 6d1a7...0d6
visp Skrevet 29. september #12960 Skrevet 29. september Har begynt på Wayward. Toni Collette spiller veldig bra som vanlig. Resten er en merkelig tynn suppe av politisk korrekthet. Jeg ser potensialet til at den kunne vært bra, men de fucker det opp og det minner mest om en typisk amerikansk highschool-film.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå