Popc0rn Skrevet 6. september #12882 Skrevet 6. september Nå holder jeg på med The Paper sesong 1. På en måte spin-off fra The Office. Man kan se den på HBO Max ved å sette VPNen til f.eks. Singapore.
Frøkenfryden Skrevet 7. september #12883 Skrevet 7. september Nedgravde hemmeligheter sesong 6. Herregud så bra serie det er! 6
Popc0rn Skrevet 8. september #12885 Skrevet 8. september Nå er alle episodene av den nye Dexter-serien ute (PrimeVideo India), så jeg binger Dexter: Resurrection sesong 1. ❤️ 1
Lesehest1 Skrevet 8. september #12886 Skrevet 8. september Frøkenfryden skrev (På 7.9.2025 den 8.14): Nedgravde hemmeligheter sesong 6. Herregud så bra serie det er! Er sesongen ny? Nrk?😊
Frøkenfryden Skrevet 8. september #12888 Skrevet 8. september Lesehest1 skrev (1 minutt siden): Er sesongen ny? Nrk?😊 Ikke superny tror jeg, sesong 6. Jeg var litt treig og mistenker den kom i påska.
MissAnnlaug Skrevet 8. september #12889 Skrevet 8. september Vi har sett på Picard på amazon prime: den har vert overraskende bra og veldig engasjerende! Elsker startrek fra før så det hjelper jo veldig da...
Clusia Skrevet 8. september #12890 Skrevet 8. september Anglofil skrev (På 5.3.2006 den 0.43): Hva er den siste tv-serien du så på? Så på The Pretender Season 3 på dvd i går. Skal se på den i dag også. Mvh Yvonne Så en episode After Life mens jeg gikk på tredemølla 💪
AnonymBruker Skrevet 8. september #12891 Skrevet 8. september After life for ørtne gang og mindhunter Anonymkode: 587f0...735
Lesehest1 Skrevet 8. september #12892 Skrevet 8. september Frøkenfryden skrev (2 timer siden): Ikke superny tror jeg, sesong 6. Jeg var litt treig og mistenker den kom i påska. Aha, da har jeg nok sett den.😊 1
sofie777 Skrevet 8. september #12893 Skrevet 8. september Billy and Dom Eat the World Food Tech Tidsrejsen
Polly Ester Skrevet 9. september #12894 Skrevet 9. september Popc0rn skrev (På 6.9.2025 den 3.44): Den siste sesongen av Dark er den beste. Den samler og forklarer historiene fra de andre sesongene. Jeg hadde mange aha-opplevelser og satte enda mer pris på serien etter den sesongen. En god avslutning, synes jeg. Jeg er enig nå når jeg har sett alt. Hele serien i seg selv er fantastisk god syns jeg, og jeg er veldig glad for at de fikk til en god konklusjon og tilfredsstillende slutt. (Godt at den ikke sluttet som om de egentlig kunne fortalt historien videre, men ikke laget noen ny sesong som mange amerikanske serier gjør. Ikke tværet det ut når alt egentlig var ferdig fortalt heller.) 1
sofie777 Skrevet 9. september #12895 Skrevet 9. september Murderbot NCIS Butterfly Nine Perfect Strangers Revolusjoner som endret historien Tordivelen flyr i skumringen (Dette er en samproduksjon mellom Norge, Sverige og Danmark. I de to siste går den på hovedkanalen, men her går den på Tv2) Bortom Paradiset
Lesehest1 Skrevet 10. september #12896 Skrevet 10. september Nå skal jeg se sesong to av Karen Pirie på nrk nett-tv. Jeg oppdaget tilfeldig at det var nytt ute.😃 3
FruR Skrevet 10. september #12897 Skrevet 10. september (endret) The summer I turned pretty Endret 10. september av FruR
sofie777 Skrevet 10. september #12898 Skrevet 10. september Only Murders in the Building (ny sesong) No Good Deed The Assassin Inside Pixar (1 kort ep) Outlander: Blood of My Blood Kompani Lauritzen Bäst i test (Sveriges Kongen befaler) Grand Designs Sverige
AnonymBruker Skrevet 11. september #12900 Skrevet 11. september A Discovery of Witches. Blood of my blood Anonymkode: ad496...d5c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå