sofie777 Skrevet 18. juli #12782 Skrevet 18. juli The Night Agent Dok om Johnny Depp Togservice Australia
Fant80 Skrevet 21. juli #12783 Skrevet 21. juli "The Summer i turned pretty" Ble anbefalt denne serien (som nå er inne i sin 3 sesong på Prime) av en venninne av dama,og herregud det er det største søppelet,og cringe jeg har sett på lenge. Absolutt ingenting av narrativ,personer eller setting er troverdige på noe som helst plan. Se første episode,og fortell meg at dette er noe som helst troverdig,eller "spennende" Absolutt søppel. 1/10
sofie777 Skrevet 21. juli #12785 Skrevet 21. juli The Rookie The Artful Dodger The Perfect Couple Framtidens ingeniørkunst
Maia70 Skrevet 21. juli #12786 Skrevet 21. juli Ser Shogun nå, den gamle med Richard Chamberlain. Lenge siden jeg har sett den, hadde faktisk helt glemt den. Tror sist jeg så den var når jeg var tenåring, artig å se den nå med voksne øyne. 3
test1e Skrevet 21. juli #12787 Skrevet 21. juli Team Bachstad, sesong 11. Så de to første episodene i går Tommel opp. Ligger på NRK nett-tv 2 1
sofie777 Skrevet 23. juli #12788 Skrevet 23. juli Hazardous History with Henry Winkler Unchained (om Tour de France i fjor, dette ser jeg etter dagens etappe) New Amsterdam Sannhet og løgn gjennom historien Sommar med Ernst
AnonymBruker Skrevet 23. juli #12789 Skrevet 23. juli Outlander. Igjen. Klarer ikke begynne på noe nytt akkurat nå… jeg orker ikke engasjere meg mentalt i nye karakterer. Anonymkode: ad496...d5c 1
sofie777 Skrevet 23. juli #12790 Skrevet 23. juli AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Outlander. Igjen. Klarer ikke begynne på noe nytt akkurat nå… jeg orker ikke engasjere meg mentalt i nye karakterer. Anonymkode: ad496...d5c Ikke Blood of My Blood en gang Bare 17 dager igjen (om man ser det den dagen den kommer ut originalt)
DeLorean Skrevet 25. juli #12791 Skrevet 25. juli Squid Game sesong 3. Lagret en som heter Untamed, høres bra ut.
Fant80 Skrevet 25. juli #12792 Skrevet 25. juli South Park Ny sesong,og den begynte helt fantastisk. Så med en gang at Trump og republikarnerne kom til å få problemer med dette. Til tross for hva de sier om ytringsfrihet,så er det jo ingen som er så glad i begrense hva folk skal gjøre og si en de. Koste meg maks,og koser meg veldig med det som skjer nå. MAGA (enten det er Amerikanere eller Nordmenn) som smelter i sosiale medier er vanvittig underholdning. Gleder meg til fortsettelsen. 1 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli #12793 Skrevet 25. juli Anbefaler Dying for sex - veldig fin, morsom og trist serie. Disney Anonymkode: 71b0e...a41
AnonymBruker Skrevet 26. juli #12795 Skrevet 26. juli Sandman s2. Ble fryktelig mye unødvendig race- og genderswapping og LGBT for min del, sammelignet med tegneserien... Anonymkode: fee67...956
AnonymBruker Skrevet 28. juli #12798 Skrevet 28. juli sofie777 skrev (På 24.7.2025 den 0.23): Ikke Blood of My Blood en gang Bare 17 dager igjen (om man ser det den dagen den kommer ut originalt) Den skal jeg helt klart se - hvis det bare er en strømmetjeneste som kjøper den inn i Norge! 😵💫🤯 Anonymkode: ad496...d5c 2
enkefru Skrevet 31. juli #12800 Skrevet 31. juli The crow girl, nrk... var snål, spennende og med irriterende slutt 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå