sofie777 Skrevet 1. juli #12741 Skrevet 1. juli Graham Norton, Donau med Joanna Lumley, Peacemaker, Dag Ottos Challenge (en episode av hver og en rulett avgjør hva jeg ser) 1
sofie777 Skrevet 6. juli #12744 Skrevet 6. juli Litt barnslig dag i dag (Utenom den første): - The Equilizer - One Day at Disney - Tidsrejsen (en etterfølger fra fjorårets danske julekalender med samme navn) - Bakemesterskapet jr.
AnonymBruker Skrevet 8. juli #12749 Skrevet 8. juli Startet for noen timer siden The Good Place, er på episode 4 Anonymkode: 74502...c4a
MissStiles Skrevet 9. juli #12751 Skrevet 9. juli Jeg så ferdig den siste sesongen av Handmaids Tale her om dagen. Skuffende slutt.
sofie777 Skrevet 9. juli #12752 Skrevet 9. juli Countdown Grantchester Sanning og lögn genom historien Kompani Lauritzen (ikke ferdig der enda) Paddy og Chris på biltur Grand Designs Sverige (En episode av hver) 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli #12753 Skrevet 9. juli MissStiles skrev (4 timer siden): Jeg så ferdig den siste sesongen av Handmaids Tale her om dagen. Skuffende slutt. Enig bygger bare opp til den spin off'n Anonymkode: b4427...74a
DeLorean Skrevet 10. juli #12757 Skrevet 10. juli MobLand. Ganske underholdende serie. Fargerikt rollegalleri. Har kun sett to episoder. 1
sofie777 Skrevet 10. juli #12758 Skrevet 10. juli Etter Tour de France (som jeg selvfølgelig "spole-ser") TdF: Unchained Hazardous History with Henry Winkler Secrets of the Royal Traditions Nine Perfect Strangers Bakemesterskapet Junior Forsvundne Arvinger Spesial Aleksander den store - Gravkammeret Great Continental Railway Journeys Oj, det er litt mange dokumentarer. Jeg har serier også, men jeg skal se der ruletten treffer unntatt om jeg så den samme serien i går, så da blir det disse. 1
Nowayback Skrevet 11. juli #12759 Skrevet 11. juli Hitlers Holocaust (fra år 2000), riktignok dokumentar. 6 episoder, har sett den før for mange år siden. Det blir feil å si at den er bra, men man følger med hvert eneste sekund for den er så opprivende. En rekke overlevende jøder og nazister forteller om sine opplevelser. Så en episode i kveld, og da fortalte et jødisk vitne at en gang i Auschwitz etter en gassing så hørtes det babygråt. Et barn hadde mirakuløst overlevd gassen. En SS-soldat gikk bare kaldt og rolig og skjøt babyen og sa "nå er han død". 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå