enkefru Skrevet 2. juni #12701 Skrevet 2. juni Ludwig, på nrk. Så serien i helgen. Underholdende og ålreit tidtrøyte, men gjentok seg selv og ble litt opplagt etter hvert. 1
Gjest Lawyam Skrevet 2. juni #12702 Skrevet 2. juni (endret) Så 'Jack Wrights siste vilje', NRK i går natt...Denne natt så jeg 'Hvide Sande', Nrk. Anbefaler begge. Endret 3. juni av Lawyam
AnonymBruker Skrevet 3. juni #12703 Skrevet 3. juni And just like that... Vet ikke om jeg klarer stort mer av den horrible serien, det er en vits i forhold til Sex and the city. Anonymkode: 3f3cc...2b7 2
sofie777 Skrevet 4. juni #12705 Skrevet 4. juni Så langt: Blindspor Jane Austen: Rise of a Genius (dok) The Night Agent Long Way Round (reiseserie med Ewan McGregor, akkurat nå i Norge) 2
MissStiles Skrevet 9. juni #12708 Skrevet 9. juni Sett ferdig sesong 21 av Grey’s Anatomy. Og første sesong av The Pitt. Likte den! 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni #12709 Skrevet 9. juni Greven av Monte Christo på NRK. Velkjent historie. Men en veldig bra tv-serie. Sterke skuespillerprestasjoner Anonymkode: c4099...28f 1
Tuppeluri Skrevet 9. juni #12710 Skrevet 9. juni Akkurat sett ferdig The last of us 2 Har også sett; Først til verdens ende Chicago PD (ongoing) Chicago Med (Ongoing)
Tuppeluri Skrevet 9. juni #12711 Skrevet 9. juni Glemte helt Har også sett ferdig The Handmaid's tale
Popc0rn Skrevet 17. juni #12714 Skrevet 17. juni Fubar sesong 2. Overdrevet og halvkleint, men underholdende.
Janina1 Skrevet 18. juni #12716 Skrevet 18. juni Har igjen siste episode i sesong 1 av The Hunting Party på TV2 Play. Typisk amerikansk opplegg, men helt greit som tidtrøyte. 2
Millimani Skrevet 23. juni #12720 Skrevet 23. juni (endret) Løgnen på TV2Play. Kommet til episode 5, siden jeg kan se serien der i tillegg til på TV2Direkte. I går var det bare andre episode på TV2 direkte. 112 på TV2Play Endret 23. juni av Millimani
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå