Gå til innhold

Sist sette tv-serie?

Anbefalte innlegg

Skrevet
enkefru skrev (35 minutter siden):

Ferdig med «the pitt», håper på flere sesonger

De har allerede gitt klarsignal for sesong 2. Men om du vil se en helt annerledes, men likevel artig Noah Wyle, bør du se Leverage: Redemption. Det er om et team som løser problemer på finurlige måter. Han er advokat, men får prøve seg på ganske mange andre roller innimellom

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

@Million Du som har abonnement; kan du sjekke om Ghosts UK er på Britbox med alle sesongene? 

Sånn ellers så gikk vi litt lei av Prison Break, så den står litt på vent etter de første episodene av sesong 3, så vi begynte å se på Dexter og You. 

Skjønner ikke hvorfor jeg unngikk Dexter så lenge, den er knallbra. 

Skrevet (endret)
Polly Ester skrev (14 minutter siden):

@Million Du som har abonnement; kan du sjekke om Ghosts UK er på Britbox med alle sesongene? 

Det ser sånn ut :D (eller "alle".... det står 2 sesonger her? Er det alle?)

ghosts.jpg

Endret av Million
Skrevet
Million skrev (1 minutt siden):

Det ser sånn ut :D 

ghosts.jpg

Takk ❤️ 

Da har ikke de heller fått de nyeste episodene. Bummer! 
Er litt hektet på det "universet" og håper alle sesongene kommer på en eller annen streaming her i Norge, og at de legger til den franske, tyske og australske etter hvert som de kommer også. 

• Liker 2
Skrevet
Polly Ester skrev (Akkurat nå):

Takk ❤️ 

Er litt hektet på det "universet" og håper alle sesongene kommer på en eller annen streaming her i Norge, og at de legger til den franske, tyske og australske etter hvert som de kommer også. 

Jeg søkte på "ghosts" og da var det bare denne som dukket opp, så de har ikke andre enn denne som ser britisk ut på Britbox. Dessverre.

• Liker 2
Skrevet

Wolf Hall, ser på den akkurat nå. 

Skrevet

Oppdaget "Halt and catch fire" på Viaplay. Sett 6 episoder av den så langt. Litt treg start, men lovende. 

Skrevet
Polly Ester skrev (På 14.5.2025 den 8.31):

Takk ❤️ 

Alle fem sesongene er på BritBox, men man må sette VPNen til Australia. ;) 

Skrevet

Liket hos naboen. Dokumentar da, men ligger på NRK. Det var også en historie. Mye syke mennesker.

Skrevet
Popc0rn skrev (7 timer siden):

Alle fem sesongene er på BritBox, men man må sette VPNen til Australia. ;) 

Åh. Jeg har prøvd NordVPN to ganger, men skjønte aldri h ordan jeg skulle få det til å funke, og gratis VPN virker vel ganske dårlig? 

Skrevet
Polly Ester skrev (6 timer siden):

Åh. Jeg har prøvd NordVPN to ganger, men skjønte aldri h ordan jeg skulle få det til å funke, og gratis VPN virker vel ganske dårlig? 

Det kan hende at det er noen gode gratis VPNer nå, men i "gamle dager" fikk jeg ikke slikt til å funke. Jeg har betalt for VPN i mange år nå så det er lenge siden jeg har brukt gratis VPN. Til og med med betal-VPNene, så må jeg av og til prøve flere ganger. Det funker vanligvis best å velge by og ikke land i NordVPN. Det kan hjelpe å bruke inkognito-modus slik at de ikke har cookies å se på. Noen strømmetjenester som for eksempel prime video sier at "hei, du er på reise, men her er innholdet du har hjemme", så der funker det ikke med VPN. Men jeg bruker VPN mye til Disney+, Max og Netflix for å få tilgang til innhold i andre land. Det funker også på GoogleTV. Har VPN installert der også.

For å finne ut hvor noe streamer, så sjekker jeg først på JustWatch (fordi der har jeg watchlist på TV og film). Hvis det ikke er tilgjengelig i Norge, så sjekker jeg StreamWithVPN. Da kommer alle strømmetjenester og alle land opp i én oversikt. Siden jeg har "alle" de norske og jeg får lov til å låne noen i USA av venner, så er det lite innhold som jeg ikke får streamet. :)  

For eksempel Ghosts (UK). Der står det at det er tilgjengelig i Norge og fire andre land på BritBox. Men hvis jeg velger sesong 5, så er det bare Australia som har den på BritBox. Hadde du hatt tilgang til Paramount+, så kunne du sett alle sesongene i USA og Australia (men den ble jo endret til SkyShowtime i Norge og vi mistet masse innhold). Du kan også se dem gratis (med reklame) på BBC iPlayer i UK.

Skrevet
Popc0rn skrev (1 time siden):

Det kan hende at det er noen gode gratis VPNer nå, men i "gamle dager" fikk jeg ikke slikt til å funke. Jeg har betalt for VPN i mange år nå så det er lenge siden jeg har brukt gratis VPN. Til og med med betal-VPNene, så må jeg av og til prøve flere ganger. Det funker vanligvis best å velge by og ikke land i NordVPN. Det kan hjelpe å bruke inkognito-modus slik at de ikke har cookies å se på. Noen strømmetjenester som for eksempel prime video sier at "hei, du er på reise, men her er innholdet du har hjemme", så der funker det ikke med VPN. Men jeg bruker VPN mye til Disney+, Max og Netflix for å få tilgang til innhold i andre land. Det funker også på GoogleTV. Har VPN installert der også.

Høres slitsomt ut. Er det ikke enklere å bare bruke qBittorrent og Plex?

AnonymBruker
Skrevet

Fantomet Phillip, jaggu en skikkelig gærning vi hørte lite om i sin tid. Før det så jeg den australske serien "Troppo" som var bra.

Anonymkode: d85ee...903

Skrevet

La Brea sesong 3.

• Hjerte 2
Skrevet
-jk- skrev (36 minutter siden):

Høres slitsomt ut. Er det ikke enklere å bare bruke qBittorrent og Plex?

Synes ikke det er noe slitsomt. Dessuten er det lovlig, noe piratkopiering ikke er.

• Liker 1
Skrevet

• Liker 3
Skrevet

You...

AnonymBruker
Skrevet

Reservatet. Bra dansk serie.

Anonymkode: 0360a...523

• Liker 2
Skrevet

Pørni

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...