Gogglebox Skrevet 2. mai #12642 Skrevet 2. mai sofie777 skrev (På 24.4.2025 den 19.00): Man bør ha sett Rogue One og første sesong og dessuten vite hva Storm Troopers er og lignende AnonymBruker skrev (7 timer siden): For å få fullt utbytte av serien, ja. Andor S1 og S2 er prequels til Rogue One, som igjen er opptakten til den første Star Wars filmen A New Hope som kom i 1977. (Se under). Har selv ikke sett alt av det animerte i Star Wars universet, og har bare spilt SW: the Old Republic, men de nye TV-seriene er sammenvevd med annet innhold fra universet. Det sagt er Andor av så høy kvalitet at det er spennende, og med så interessante hovedpersoner, at serien kan stå for seg selv. Det er naturlig å se Rogue One etter at sesong 2 er ferdig. Anonymkode: fee67...956 Takk for svar begge to.
Popc0rn Skrevet 3. mai #12643 Skrevet 3. mai Cecilie82 skrev (På 2.5.2025 den 10.00): Noen som har sett Festning Norge? Verd å se? Ikke enda. Jeg har den på lista, men jeg venter til alle episodene er ute. 2
AnonymBruker Skrevet 3. mai #12644 Skrevet 3. mai Ble sittende og se på Circuit breakers, egentlig en serie for store barn/unge ungdommer. Men en slags Black mirror junior, så likte den. Anonymkode: f837f...679
AnonymBruker Skrevet 4. mai #12646 Skrevet 4. mai Parenthood, nydelig serie Anonymkode: fc34b...7df 2
MissStiles Skrevet 4. mai #12647 Skrevet 4. mai Denne helga har jeg sett både på High Potential og Paradise på Disney +. Kun 1,5 episode igjen av sistnevnte. 3
Million Skrevet 4. mai #12648 Skrevet 4. mai Hadde såvidt startet på Happy Valley (britisk politiserie) på NRK-TV på nett, da de fjernet den derfra. Den "gikk ut på dato". Nå har jeg skaffet meg Britbox abonnement, så i dag har jeg startet å se Happy Valley på nytt, fordi jeg ikke kom lenger enn et par episoder sist NRKTV, og husker uansett ikke noe fra dem. Så da er det like greit å starte forfra. Virker veldig bra så langt! Jeg liker britisk krim! 3
Svett.svele Skrevet 4. mai #12649 Skrevet 4. mai Equinox på Netflix. Overnaturlig thriller krim. Likte den! 2
AnonymBruker Skrevet 4. mai #12650 Skrevet 4. mai Ransom Canyon på Netflix, anbefales 😊 Anonymkode: c64ca...6d3 2
AnonymBruker Skrevet 5. mai #12655 Skrevet 5. mai Sur sitron skrev (1 minutt siden): Fra bølle til bestevenn. Fantastisk bra serie. så enig en av de fineste progammene Anonymkode: 9ee48...3cc 1
shab Skrevet 7. mai #12658 Skrevet 7. mai Accused. Men når kommer resten av sesong 2 på Viaplay? Ikke noe gode svar å få fra Viaplay..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå