sofie777 Skrevet 3. april #12604 Skrevet 3. april Wheel of Time The Pitt Machu Picchu (dok) Ikoniske bygninger Kongen befaler
AnonymBruker Skrevet 5. april #12606 Skrevet 5. april The empress. Men irriterer meg over at de dikter opp så mye/forandrer på historien, for den er jo dramatisk nok i utgangspunktet. Anonymkode: f837f...679 1
Polly Ester Skrevet 5. april #12608 Skrevet 5. april Russian Doll - begge sesongene gikk ganske kjapt å komme gjennom. 1
AnonymBruker Skrevet 5. april #12609 Skrevet 5. april Cammo, fantastisk serie Anonymkode: 9ee48...3cc 2
Polly Ester Skrevet 7. april #12610 Skrevet 7. april Vi henger fortsatt etter her i huset, og i dag begynte vi på "Prison Break" 2
Gogglebox Skrevet 7. april #12611 Skrevet 7. april Holder meg fortsatt på Prime Video og har nå startet på Fallout. Sett to episoder så langt. Liker den! ☢️ 3
Amatariel Skrevet 8. april #12612 Skrevet 8. april Polly Ester skrev (10 timer siden): Vi henger fortsatt etter her i huset, og i dag begynte vi på "Prison Break" For første gang?? Heldige deg! Det er den serien jeg har sett flest ganger tror jeg. Eeeelsker den ♥
Polly Ester Skrevet 8. april #12613 Skrevet 8. april Amatariel skrev (2 timer siden): For første gang?? Heldige deg! Det er den serien jeg har sett flest ganger tror jeg. Eeeelsker den ♥ Ja, det er første gang jeg ser den. Husker da den var ny at jeg syns den virket "teit" så jeg valgte den bort (tror jeg så på LOST den gangen og syntes det var nok, og så hadde jeg ny baby i tillegg...) Etterpå har det aldri fenget, men nå har vi sett så mye forskjellige gammelt så da falt vi på Prison Break. Sett to episoder og det ser bra ut så langt, mange gode skuespillere der. Artig å se skuespillere for 20 år siden og kjenne de igjen fra mange andre filmer og serier de ble med i etter Prison Break. Gleder meg enda mer til fortsettelsen nå. Takk 2
sofie777 Skrevet 8. april #12614 Skrevet 8. april Begynte på Spartacus and the Sun Beneath the Sea - også kalt "Shagma" her til lands. Jeg fant ut at jeg elsket serien som ung (og hadde fransk på skolen), men jeg vet egentlig ikke hva den handler om. Jeg søkte og fant den på Internet Archive og nå er den inne på ruletten der jeg finner ut hva jeg skal se. Fant den dessverre ikke på fransk, men siden jeg bare vil ha en oppdatering på historien, så går engelsk greit (ikke tekstet). Første episode sier egentlig ganske mye 3
sofie777 Skrevet 8. april #12617 Skrevet 8. april (endret) The Couple Next Door, Team Pølsa, Barnesykehuset, Julius Cæsar: The Making of a Dictator og Ylvis mot Ylvis Endret 8. april av sofie777
Disney Adult Skrevet 19. april #12618 Skrevet 19. april (endret) Fra bølle til bestevenn 🦴 Endret 19. april av Disney Adult 2
MissStiles Skrevet 21. april #12620 Skrevet 21. april I påsken har det blitt en del krim: - Nedgravde hemmeligheter - Shetland - The Au-pair - Wisting - The stolen girl - og nå så jeg ferdig Glasskuppelen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå