AnonymBruker Skrevet 23. mars #12581 Del Skrevet 23. mars Day zero. Begynte bra, men hadde synkende kurve, synes jeg. Det ble så mye personlig drama at man nesten glemte hovedplottet og at skurkene hadde truet med å stenge ned alt igjen. Men serien fikk meg likevel til å tenke på hva slags backupløsninger som egentlig fins, hva skjer med sparepengene våre hvis strøm og internett går ned over lang tid? Har man egentlig noe bevis for hva man eide lenger? Det sitter vel ikke en kar og skriver ned for hånd at jeg overførte penger fra konto x til konto y i nettbanken? Anonymkode: f837f...679 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 24. mars #12582 Del Skrevet 24. mars Bedraget på NRK. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 24. mars #12583 Del Skrevet 24. mars Dessuten Husdrömmar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vestlig Skrevet 25. mars #12584 Del Skrevet 25. mars Rogue Heroes (Max) var en veldig positiv overraskelse! Den er basert på virkelige hendelser og omhandler dannelsen av SAS (som i den britiske spesialstyrken) og deres deployeringer i andre verdenskrig, først i Afrika (sesong 1) og så i Europa (sesong 2). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vanja2345 Skrevet 25. mars #12585 Del Skrevet 25. mars Threesome NRK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 25. mars #12586 Del Skrevet 25. mars Wednesday 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 26. mars #12587 Del Skrevet 26. mars Ginny & Georgia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 26. mars #12588 Del Skrevet 26. mars The White Lotus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars #12589 Del Skrevet 27. mars True Detective, HBO Max. Anonymkode: 9198a...ea7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 27. mars #12590 Del Skrevet 27. mars Grosse Pointe Garden Society, Wheel of Time, Paradise Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Skrevet 27. mars #12591 Del Skrevet 27. mars Adolescence..fyttikatta for en serie!! Og for noen skuespillerprestasjoner. Anbefales virkelig. Yellow Jackets..tja..den startet utrolig bra, men har blitt litt i meste laget nå i sesong 3. Fra Rockestjerne til Drapsmann (dokumentarserie) - veldig bra om temaet partnervold, og hvordan temaet ikke blir tatt på alvor i samfunnet. The Last of us- sett for andre gang..denne gang med sønnen min (som var for liten da serien kom), som en oppladning til ny sesong i April. Veldig bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 28. mars #12592 Del Skrevet 28. mars Adolescence, beste jeg har sett på lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 28. mars #12593 Del Skrevet 28. mars (endret) Ser nå Adolescence, siden alle her sier de har sett det. Update: Sett ferdig nå, og syns den var ok. Fikk kanskje litt høye forventninger etter å ha lest hvor mange som syns den var bra, men meh... Helt grei. Endret 28. mars av Disney Adult 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #12594 Del Skrevet 28. mars Vera skrev (18 timer siden): Fra Rockestjerne til Drapsmann (dokumentarserie) - veldig bra om temaet partnervold, og hvordan temaet ikke blir tatt på alvor i samfunnet. Hvor så du denne? Min siste er toxic town, gripende og trist. Anonymkode: 58166...9df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Skrevet 28. mars #12595 Del Skrevet 28. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvor så du denne? Min siste er toxic town, gripende og trist. Anonymkode: 58166...9df Netflix Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Popc0rn Skrevet 28. mars #12596 Del Skrevet 28. mars Reacher sesong 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #12597 Del Skrevet 28. mars The Pitt. Og ser Outlander på nytt. Anonymkode: ad496...d5c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 11:59 #12598 Del Skrevet lørdag kl 11:59 Prøvde meg på The Office for tredje gang, har sett 5 episoder og har ikke syns noe har vært morsomt enda. Anonymkode: 3f3cc...2b7 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ullvott Skrevet lørdag kl 16:11 #12599 Del Skrevet lørdag kl 16:11 The Residence Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gogglebox Skrevet søndag kl 00:24 #12600 Del Skrevet søndag kl 00:24 (endret) Gen V s.1 episode 1-5. En spin off fra The Boys. Liker den! Har også sett Last One Laughing UK (Veldig morsomt!) og Wheel Of Time s. 3 episode 5. Har litt hangup på Prime Video for tiden ser jeg 😄 Endret søndag kl 00:29 av Gogglebox Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå