Gå til innhold

Sist sette tv-serie?

Anglofil

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Day zero. Begynte bra, men hadde synkende kurve, synes jeg. Det ble så mye personlig drama at man nesten glemte hovedplottet og at skurkene hadde truet med å stenge ned alt igjen.

Men serien fikk meg likevel til å tenke på hva slags backupløsninger som egentlig fins, hva skjer med sparepengene våre hvis strøm og internett går ned over lang tid?  Har man egentlig noe bevis for hva man eide lenger? Det sitter vel ikke en kar og skriver ned for hånd at jeg overførte penger fra konto x til konto y i nettbanken?

Anonymkode: f837f...679

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rogue Heroes (Max) var en veldig positiv overraskelse!

Den er basert på virkelige hendelser og omhandler dannelsen av SAS (som i den britiske spesialstyrken) og deres deployeringer i andre verdenskrig, først i Afrika (sesong 1) og så i Europa (sesong 2).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

True Detective, HBO Max.

Anonymkode: 9198a...ea7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grosse Pointe Garden Society, Wheel of Time, Paradise

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Adolescence..fyttikatta for en serie!! Og for noen skuespillerprestasjoner. Anbefales virkelig. 

Yellow Jackets..tja..den startet utrolig bra, men har blitt litt i meste laget nå i sesong 3. 

Fra Rockestjerne til Drapsmann (dokumentarserie) - veldig bra om temaet partnervold, og hvordan temaet ikke blir tatt på alvor i samfunnet. 

The Last of us- sett for andre gang..denne gang med sønnen min (som var for liten da serien kom), som en oppladning til ny sesong i April. Veldig bra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Adolescence, beste jeg har sett på lenge. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser nå Adolescence, siden alle her sier de har sett det.

Update: Sett ferdig nå, og syns den var ok. Fikk kanskje litt høye forventninger etter å ha lest hvor mange som syns den var bra, men meh... Helt grei.

Endret av Disney Adult
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Vera skrev (18 timer siden):

Fra Rockestjerne til Drapsmann (dokumentarserie) - veldig bra om temaet partnervold, og hvordan temaet ikke blir tatt på alvor i samfunnet. 

Hvor så du denne?

Min siste er toxic town, gripende og trist. 

Anonymkode: 58166...9df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvor så du denne?

Min siste er toxic town, gripende og trist. 

Anonymkode: 58166...9df

Netflix

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

The Pitt. Og ser Outlander på nytt.

Anonymkode: ad496...d5c

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde meg på The Office for tredje gang, har sett 5 episoder og har ikke syns noe har vært morsomt enda.

Anonymkode: 3f3cc...2b7

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gen V s.1 episode 1-5. En spin off fra The Boys. Liker den! Har også sett Last One Laughing UK (Veldig morsomt!) og Wheel Of Time s. 3 episode 5. Har litt hangup på Prime Video for tiden ser jeg 😄 

Endret av Gogglebox
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...