Gå til innhold

Sist sette tv-serie?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Day zero. Begynte bra, men hadde synkende kurve, synes jeg. Det ble så mye personlig drama at man nesten glemte hovedplottet og at skurkene hadde truet med å stenge ned alt igjen.

Men serien fikk meg likevel til å tenke på hva slags backupløsninger som egentlig fins, hva skjer med sparepengene våre hvis strøm og internett går ned over lang tid?  Har man egentlig noe bevis for hva man eide lenger? Det sitter vel ikke en kar og skriver ned for hånd at jeg overførte penger fra konto x til konto y i nettbanken?

Anonymkode: f837f...679

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bedraget på NRK. 

Skrevet

Dessuten Husdrömmar

image.png.b7d3165afd402a2c5e95891cd0a758d2.png

Skrevet

Rogue Heroes (Max) var en veldig positiv overraskelse!

Den er basert på virkelige hendelser og omhandler dannelsen av SAS (som i den britiske spesialstyrken) og deres deployeringer i andre verdenskrig, først i Afrika (sesong 1) og så i Europa (sesong 2).

Skrevet

Wednesday

• Liker 2
Skrevet

Ginny & Georgia

Skrevet

The White Lotus

AnonymBruker
Skrevet

True Detective, HBO Max.

Anonymkode: 9198a...ea7

Skrevet

Grosse Pointe Garden Society, Wheel of Time, Paradise

Skrevet

Adolescence..fyttikatta for en serie!! Og for noen skuespillerprestasjoner. Anbefales virkelig. 

Yellow Jackets..tja..den startet utrolig bra, men har blitt litt i meste laget nå i sesong 3. 

Fra Rockestjerne til Drapsmann (dokumentarserie) - veldig bra om temaet partnervold, og hvordan temaet ikke blir tatt på alvor i samfunnet. 

The Last of us- sett for andre gang..denne gang med sønnen min (som var for liten da serien kom), som en oppladning til ny sesong i April. Veldig bra. 

Skrevet

Adolescence, beste jeg har sett på lenge. 

Skrevet (endret)

Ser nå Adolescence, siden alle her sier de har sett det.

Update: Sett ferdig nå, og syns den var ok. Fikk kanskje litt høye forventninger etter å ha lest hvor mange som syns den var bra, men meh... Helt grei.

Endret av Disney Adult
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
Vera skrev (18 timer siden):

Fra Rockestjerne til Drapsmann (dokumentarserie) - veldig bra om temaet partnervold, og hvordan temaet ikke blir tatt på alvor i samfunnet. 

Hvor så du denne?

Min siste er toxic town, gripende og trist. 

Anonymkode: 58166...9df

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvor så du denne?

Min siste er toxic town, gripende og trist. 

Anonymkode: 58166...9df

Netflix

Skrevet

Reacher sesong 3

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

The Pitt. Og ser Outlander på nytt.

Anonymkode: ad496...d5c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Prøvde meg på The Office for tredje gang, har sett 5 episoder og har ikke syns noe har vært morsomt enda.

Anonymkode: 3f3cc...2b7

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

The Residence 

Skrevet (endret)

Gen V s.1 episode 1-5. En spin off fra The Boys. Liker den! Har også sett Last One Laughing UK (Veldig morsomt!) og Wheel Of Time s. 3 episode 5. Har litt hangup på Prime Video for tiden ser jeg 😄 

Endret av Gogglebox

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...