MarianneE Skrevet 20. februar #12501 Del Skrevet 20. februar Black Dove Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Example Skrevet 20. februar #12502 Del Skrevet 20. februar Yellowstone. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sigrid<3 Skrevet 20. februar #12503 Del Skrevet 20. februar Taskmaster, altså den engelske versjonen av kongen befaler. Det er supergøyalt!!! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar #12504 Del Skrevet 20. februar The Madness på Netflix Anonymkode: 71b0e...a41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-jk- Skrevet 20. februar #12505 Del Skrevet 20. februar Ferdig med alle sesonger av Goliath på Prime. En gullgruve av en serie for alle som liker Billy Bob Thornton. Den endret også en del karakter underveis; Sesong 1 virket som en blanding av Bosch og The Lincoln Lawyer Sesong 2 som en blanding av Bosch og Fargo Sesong 3 som en blanding av Bosch, Fargo og Twin Peaks Og så litt mer Lincoln Lawyer og litt mindre Twin Peaks igjen i sesong 4 Den kvinnelige hovedrollen er også fantastisk (Nina Arianda). Anbefales! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 22. februar #12506 Del Skrevet 22. februar Harald og Sonja - den beste norske serien jeg har sett på lenge (og jeg ser ikke mange!). Denne historien har vi ventet på filmatiseringen av lenge. Det er en naturlig progresjon i serien, samtidig som det ikke varer for lenge for oss, 4 episoder mot 9 år tåler vi. Fra det ble JA fra høyeste hold til slutten av serien trilte tårene til undertegnede. Skal du ha prøvemedlemsskap på Prime for én serie, så ser det denne serien dere skal se! (Selv om jeg også kan anbefale Wheel of Time) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Popc0rn Skrevet 22. februar #12507 Del Skrevet 22. februar sofie777 skrev (3 minutter siden): Harald og Sonja - den beste norske serien jeg har sett på lenge (og jeg ser ikke mange!). Denne historien har vi ventet på filmatiseringen av lenge. Det er en naturlig progresjon i serien, samtidig som det ikke varer for lenge for oss, 4 episoder mot 9 år tåler vi. Fra det ble JA fra høyeste hold til slutten av serien trilte tårene til undertegnede. Skal du ha prøvemedlemsskap på Prime for én serie, så ser det denne serien dere skal se! (Selv om jeg også kan anbefale Wheel of Time) Ja, jeg synes også den var skikkelig god. Jeg sippet som bare det på slutten. Det gikk mer inn på meg siden jeg vet at dette er nær den ekte historien og ikke bare noe oppdiktet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elsker sjokolade Skrevet 22. februar #12508 Del Skrevet 22. februar Popc0rn skrev (På 20.2.2025 den 19.24): Alle har ikke kommet enda i Norge. De legger ut en ny episode hver uke Så at det kommer ny episode hver torsdag, så har nå sett t.o.m episode 6. Liker denne like mye som den gamle Dexter. Håper også det kommer mer. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cecilie82 Skrevet 23. februar #12509 Del Skrevet 23. februar Gir surface en sjanse. Er på episode 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Popc0rn Skrevet 23. februar #12510 Del Skrevet 23. februar Holder på med The Devil's Hour sesong 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liebe Skrevet 24. februar #12511 Del Skrevet 24. februar Har igjen 2 episoder av Undone animasjons serie på Prime video. Anbefales! Har også startet på From som er sci-fi skrekk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liebe Skrevet 24. februar #12512 Del Skrevet 24. februar -jk- skrev (På 21.2.2025 den 0.57): Ferdig med alle sesonger av Goliath på Prime. En gullgruve av en serie for alle som liker Billy Bob Thornton. Den endret også en del karakter underveis; Sesong 1 virket som en blanding av Bosch og The Lincoln Lawyer Sesong 2 som en blanding av Bosch og Fargo Sesong 3 som en blanding av Bosch, Fargo og Twin Peaks Og så litt mer Lincoln Lawyer og litt mindre Twin Peaks igjen i sesong 4 Den kvinnelige hovedrollen er også fantastisk (Nina Arianda). Anbefales! Elsker både Fargo, Twin peaks og Bosch så skal huske å få med meg den:) Billy Bob er top notch hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Queen94 Skrevet 24. februar #12513 Del Skrevet 24. februar Parenthood og pørni 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alaenera Skrevet 24. februar #12514 Del Skrevet 24. februar Two and a Half Men. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liebe Skrevet 24. februar #12515 Del Skrevet 24. februar Noen som har sett The Penguin, den Batman serien med Colin Farrell? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 24. februar #12516 Del Skrevet 24. februar (endret) Liebe skrev (8 minutter siden): Noen som har sett The Penguin, den Batman serien med Colin Farrell? Har sett den og synes den var veldig god!! Regner med at du finner flere meninger rundt tiden da den var ferdig, som var 10. november i fjor Endret 24. februar av sofie777 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sam Fox Skrevet 24. februar #12517 Del Skrevet 24. februar From. Skal til på siste sesong av Cobra Kai nå. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar #12518 Del Skrevet 24. februar sofie777 skrev (På 22.2.2025 den 21.03): Harald og Sonja - den beste norske serien jeg har sett på lenge (og jeg ser ikke mange!). Denne historien har vi ventet på filmatiseringen av lenge. Det er en naturlig progresjon i serien, samtidig som det ikke varer for lenge for oss, 4 episoder mot 9 år tåler vi. Fra det ble JA fra høyeste hold til slutten av serien trilte tårene til undertegnede. Skal du ha prøvemedlemsskap på Prime for én serie, så ser det denne serien dere skal se! Enig, den var knallgod, jeg har faktisk begynt på runde nummer to allerede. For en fin hyllest til kongeparet vårt 🥰 Anonymkode: f837f...679 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VetAlt Skrevet 24. februar #12519 Del Skrevet 24. februar The white Lotus S3. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar #12520 Del Skrevet 24. februar White lotus. Er hektet! Anonymkode: b0129...9d8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå