Gå til innhold

Sist sette tv-serie?

Anglofil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Taskmaster, altså den engelske versjonen av kongen befaler. Det er supergøyalt!!!

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferdig med alle sesonger av Goliath på Prime. En gullgruve av en serie for alle som liker Billy Bob Thornton. Den endret også en del karakter underveis;

Sesong 1 virket som en blanding av Bosch og The Lincoln Lawyer
Sesong 2 som en blanding av Bosch og Fargo
Sesong 3 som en blanding av Bosch, Fargo og Twin Peaks :)
Og så litt mer Lincoln Lawyer og litt mindre Twin Peaks igjen i sesong 4

Den kvinnelige hovedrollen er også fantastisk (Nina Arianda).

Anbefales!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Harald og Sonja - den beste norske serien jeg har sett på lenge (og jeg ser ikke mange!). Denne historien har vi ventet på filmatiseringen av lenge. Det er en naturlig progresjon i serien, samtidig som det ikke varer for lenge for oss, 4 episoder mot 9 år tåler vi. Fra det ble JA fra høyeste hold til slutten av serien trilte tårene til undertegnede. Skal du ha prøvemedlemsskap på Prime for én serie, så ser det denne serien dere skal se! (Selv om jeg også kan anbefale Wheel of Time)

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

sofie777 skrev (3 minutter siden):

Harald og Sonja - den beste norske serien jeg har sett på lenge (og jeg ser ikke mange!). Denne historien har vi ventet på filmatiseringen av lenge. Det er en naturlig progresjon i serien, samtidig som det ikke varer for lenge for oss, 4 episoder mot 9 år tåler vi. Fra det ble JA fra høyeste hold til slutten av serien trilte tårene til undertegnede. Skal du ha prøvemedlemsskap på Prime for én serie, så ser det denne serien dere skal se! (Selv om jeg også kan anbefale Wheel of Time)

Ja, jeg synes også den var skikkelig god. Jeg sippet som bare det på slutten. Det gikk mer inn på meg siden jeg vet at dette er nær den ekte historien og ikke bare noe oppdiktet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Popc0rn skrev (På 20.2.2025 den 19.24):

Alle har ikke kommet enda i Norge. De legger ut en ny episode hver uke

Så at det kommer ny episode hver torsdag, så har nå sett t.o.m episode 6.

Liker denne like mye som den gamle Dexter. Håper også det kommer mer. 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har igjen 2 episoder av Undone animasjons serie på Prime video. Anbefales! Har også startet på From som er sci-fi skrekk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-jk- skrev (På 21.2.2025 den 0.57):

Ferdig med alle sesonger av Goliath på Prime. En gullgruve av en serie for alle som liker Billy Bob Thornton. Den endret også en del karakter underveis;

Sesong 1 virket som en blanding av Bosch og The Lincoln Lawyer
Sesong 2 som en blanding av Bosch og Fargo
Sesong 3 som en blanding av Bosch, Fargo og Twin Peaks :)
Og så litt mer Lincoln Lawyer og litt mindre Twin Peaks igjen i sesong 4

Den kvinnelige hovedrollen er også fantastisk (Nina Arianda).

Anbefales!

Elsker både Fargo, Twin peaks og Bosch så skal huske å få med meg den:) Billy Bob er top notch hehe 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Liebe skrev (8 minutter siden):

Noen som har sett The Penguin, den Batman serien med Colin Farrell?

Har sett den og synes den var veldig god!! Regner med at du finner flere meninger rundt tiden da den var ferdig, som var 10. november i fjor

Endret av sofie777
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
sofie777 skrev (På 22.2.2025 den 21.03):

Harald og Sonja - den beste norske serien jeg har sett på lenge (og jeg ser ikke mange!). Denne historien har vi ventet på filmatiseringen av lenge. Det er en naturlig progresjon i serien, samtidig som det ikke varer for lenge for oss, 4 episoder mot 9 år tåler vi. Fra det ble JA fra høyeste hold til slutten av serien trilte tårene til undertegnede. Skal du ha prøvemedlemsskap på Prime for én serie, så ser det denne serien dere skal se! 

Enig, den var knallgod, jeg har faktisk begynt på runde nummer to allerede. For en fin hyllest til kongeparet vårt 🥰

Anonymkode: f837f...679

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...