AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 17:57 #12481 Del Skrevet tirsdag kl 17:57 AnonymBruker skrev (På 9.2.2025 den 10.50): Outlander, for n'te gang🥰 Og så har jeg nylig sett hele Badehotellet. Det er jo noe helt annerledes, men jeg likte den godt🙂 Anonymkode: dd1cb...c50 Jeg skal se sesong 7B en gang til før jeg avslutter abonnementet på Viaplay. 😍 Kan jo se Outlander på to andre strømmetjenester jeg har også, men ikke 7B (ennå). 😍 Anonymkode: ad496...d5c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 18:00 #12482 Del Skrevet tirsdag kl 18:00 Jeg har et gjensyn med Et sted å høre til, som «alle» så på under covid. Herregud så hysterisk serien er, utrolig god underholdning. De hadde et ganske ok plott i første sesong, men så virker det som at de ble overrasket over at de fikk flere sesonger, så da tok det helt av! Moro. Falske graviditeter, folk som kommer tilbake fra de døde, kastrater, sosiopater, beleilige dødsfall - 10/10. De manusforfatterne må ha røyka mye rart! Anonymkode: ad496...d5c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elsker sjokolade Skrevet tirsdag kl 19:21 #12483 Del Skrevet tirsdag kl 19:21 Popc0rn skrev (På 8.2.2025 den 12.50): Dexter: Original Sin sesong 1 opp til nest siste episode (S01E09). Nå angrer jeg på at jeg ikke ventet en uke til siste episode var ute... Bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Popc0rn Skrevet onsdag kl 08:28 #12484 Del Skrevet onsdag kl 08:28 Elsker sjokolade skrev (13 timer siden): Bra? Jeg synes det. Jeg digget Dexter da den gikk også da. En av mine favorittserier. Og BTW så kommer det også en sequel med Michael C. Hall i juni. Dexter: Resurrection. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Skrevet onsdag kl 20:12 #12485 Del Skrevet onsdag kl 20:12 Klarer ikke å huske om jeg har skrevet det tidligere i tråden.. Call the Midwife. ELSKER!! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 20:16 #12486 Del Skrevet onsdag kl 20:16 Dexter original sin. Anonymkode: 55b79...bb3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Munchlax Skrevet onsdag kl 20:18 #12487 Del Skrevet onsdag kl 20:18 Seinfeld - alltid Seinfeld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet onsdag kl 20:25 #12488 Del Skrevet onsdag kl 20:25 Emily in Paris sammen med 17åringen. Hele serien syntes jeg var forutsigbar og et langt gjesp 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-jk- Skrevet onsdag kl 23:24 #12489 Del Skrevet onsdag kl 23:24 Holder på med Goliath S3 på Prime, med Billy Bob Thornton. God, og etter hvert ganske sær advokatserie. Sesong 1 var som en blanding av Bosch og The Lincoln Lawyer. Sesong 2 var mer som en blanding av Bosch og Fargo, og sesong 3 virker å være en blanding av Bosch, Fargo og Twin Peaks Anbefales for de som liker sære, bisarre serier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå