BaconPotet Skrevet 2. februar #12461 Del Skrevet 2. februar MissStiles skrev (På 1.2.2025 den 21.01): Jeg har sett de 3 første episodene av High Potential. Annerledes politiserie. Også har jeg begynt på Paradise. Begge har blitt lagt ut på Disney+ Begynte også på High potential, så skuffet over at de ikke smalt ut hele sesongen med engang. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar #12462 Del Skrevet 2. februar - En helt vanlig familie - Eric Veldig bra begge to. Anonymkode: a7107...7f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet 4. februar #12463 Del Skrevet 4. februar Akkurat nå ser jeg disse: Interior Chinatown Mosquito Coast Matlock (nei, ikke den fra 80-tallet ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 4. februar #12464 Del Skrevet 4. februar (endret) Vitne på Nrk. Endret 4. februar av MissStiles 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Popc0rn Skrevet 5. februar #12465 Del Skrevet 5. februar The Office (Australia) sesong 1 på primevideo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Popc0rn Skrevet 8. februar #12466 Del Skrevet 8. februar Dexter: Original Sin sesong 1 opp til nest siste episode (S01E09). Nå angrer jeg på at jeg ikke ventet en uke til siste episode var ute... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 8. februar #12467 Del Skrevet 8. februar How I met your father. Sett første sesong og igang med sesong 2. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Virrum Skrevet 8. februar #12468 Del Skrevet 8. februar Sjakalen på Sky Showtime. 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar #12469 Del Skrevet 8. februar Outlander (igjen). The Pitt (Max), liker den godt så langt. Selv om ER-vibsene er veldig tydelige. Anonymkode: ad496...d5c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enkefru Skrevet 8. februar #12470 Del Skrevet 8. februar C. B. Strike på Max Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 9. februar #12471 Del Skrevet 9. februar Den danske serien Borgen. Nå er jeg halvveis i Black Swan 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar #12472 Del Skrevet 9. februar MarianneE skrev (1 time siden): Den danske serien Borgen. Nå er jeg halvveis i Black Swan Borgen er så bra!! Anonymkode: ad496...d5c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 9. februar #12473 Del Skrevet 9. februar AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Borgen er så bra!! Anonymkode: ad496...d5c Veldig bra!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar #12474 Del Skrevet 9. februar Outlander, for n'te gang🥰 Og så har jeg nylig sett hele Badehotellet. Det er jo noe helt annerledes, men jeg likte den godt🙂 Anonymkode: dd1cb...c50 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 9. februar #12475 Del Skrevet 9. februar Ser på reprise av sesong 6 av Seal team. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cecilie82 Skrevet 9. februar #12476 Del Skrevet 9. februar (endret) Sett en episode av mordene i Åre falsk profil. Snart ferdig med sesong 1 Endret 11. februar av Cecilie82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DeLorean Skrevet 11. februar #12477 Del Skrevet 11. februar Dexter sesong 5. Gjensyn selvfølgelig. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 11. februar #12478 Del Skrevet 11. februar (endret) When Calls the Heart, Boyzone - No Matter What, Family Law Endret 11. februar av sofie777 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 11. februar #12479 Del Skrevet 11. februar Akkurat nå ser jeg sesong to av "The Night Agent". 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar #12480 Del Skrevet 11. februar AnonymBruker skrev (På 9.2.2025 den 10.50): Outlander, for n'te gang🥰 Og så har jeg nylig sett hele Badehotellet. Det er jo noe helt annerledes, men jeg likte den godt🙂 Anonymkode: dd1cb...c50 Jeg skal se sesong 7B en gang til før jeg avslutter abonnementet på Viaplay. 😍 Kan jo se Outlander på to andre strømmetjenester jeg har også, men ikke 7B (ennå). 😍 Anonymkode: ad496...d5c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå