Gå til innhold

Sist sette tv-serie?

Anglofil

Anbefalte innlegg

Amatariel skrev (På 21.11.2024 den 15.05):

What, det er jo sykt spennende 😶 vi klarer nesten ikke stoppe om kveldene...

Tok seg opp mot slutten ja, siste var bra og leverte endelig noen svar etter mange løse tråder. Synd neste sesong først kommer i 2026.

Anonymkode: 75a48...655

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De to forrige seriene jeg såg var Ted Lasso og Mare of Easttown og nå ønsket jeg en mellomting og kom ganske på  Netflix's nye serie A Man on The Inside . Første to episodene likte jeg godt, perfekt mtp det jeg ønsket meg! Og, litt befriende med kortere perioder - blir liksom mindre "forpliktende" å se noe da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

The Serial Killer's Wife og The Couple Next Door er de siste seriene jeg har sett. Begge var overraskende bra, og førstnevnte har han som spilte Warleggen fra Poldark i hovedrollen, og han gjør en utrolig bra rolle. Elsker serien Poldark også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg sett serieavslutningen til Superman & Lois (S04E10) flere ganger. Gråt som en lekk sil hver gang. Jeg er trist for at favorittserien min har sendt sin siste episode, men det var en skikkelig avslutning i alle fall og ikke som mange andre som bare plutselig slutter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 30.11.2024 den 3.33):

Har nettopp startet første sesong av Heder.

Anonymkode: b6b9a...508

Hvordan var denne? Vurderer å se den

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ser flere serier, men den som griper meg mest akkurat nå er Vampire Diaries. Jeg har nettopp fått meg Prime og kom bare tilfeldig over den der. Har aldri likt vampyrserier tidligere så veldig ulikt meg å sjekke ut denne. 

Og jeg er hekta 😅 Fordi jeg synes Salvatorebrødrene er så sexy, og da særlig Damon. Ian Somerhalder må være den vakreste og mest sexy mannen jeg noensinne har sett 😜 Selve serien er jo også veldig fengende i seg selv. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat ferdig med Arcane S1 på Netflix. Fantastisk serie, anbefaler alle å sjekke ut denne. En IMDB-score på 9,0 (!) sier vel også sitt. 

Ellers akkurat unnagjort sesong 7 av Shameless (på Max). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...