Fant80 Skrevet 6. november #12261 Del Skrevet 6. november Under Guds Øye - EKSTREEEEEEEEMT lang. Kunne vært gjort på 2 episoder. Å hun programlederen er en lidelse. The Penguin - LETT den beste serien i 2024. Colin Farrell gjør en helt magisk jobb. Yellowjackets - Nettopp ferdig med sesong 2. Sesong 1 var utrolig bra. Sesong 2 var litt svakere,men gleder meg fortsatt til sesong 3! Tulsa King - Hvem skulle egentlig tro at Sylvester Stallone faktisk er en helt rå skuespiller. Veldig bra serie. From (sesong 3) - Begynner å bli litt "whatever" og veldig mye fyll. Episodene er bra så og si hver siste 5-10 minutt. 90 Day Fiance - Before the 90 days (sesong 7) - Begynner helt ærlig å gå litt lei. Denne sesongen er heller ikke den beste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elsker sjokolade Skrevet onsdag kl 22:20 #12262 Del Skrevet onsdag kl 22:20 sofie777 skrev (2 timer siden): Den går på BBC Nordic (Og Tv2 Play). Det har allerede vært 6 episoder (Bilde fra next-episode.net) Sjekka nå og det er sesong 30 som er på Tv2Play. Den er fra 2022. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet onsdag kl 22:26 #12263 Del Skrevet onsdag kl 22:26 Elsker sjokolade skrev (6 minutter siden): Sjekka nå og det er sesong 30 som er på Tv2Play. Den er fra 2022. Greit, den på BBC Nordic er en uke etter skjema, så det er bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elsker sjokolade Skrevet onsdag kl 22:28 #12264 Del Skrevet onsdag kl 22:28 sofie777 skrev (1 minutt siden): Greit, den på BBC Nordic er en uke etter skjema, så det er bedre Får håpe den kommer på Tv2Play. Hvilken sesong er det du ser nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet onsdag kl 22:37 #12265 Del Skrevet onsdag kl 22:37 (endret) Elsker sjokolade skrev (9 minutter siden): Får håpe den kommer på Tv2Play. Hvilken sesong er det du ser nå? Den jeg viste bilde av 32 Endret onsdag kl 22:37 av sofie777 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elsker sjokolade Skrevet onsdag kl 23:03 #12266 Del Skrevet onsdag kl 23:03 sofie777 skrev (25 minutter siden): Den jeg viste bilde av 32 Takk. Digger GN. Dumt å ikke få sett det lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet torsdag kl 04:53 #12267 Del Skrevet torsdag kl 04:53 The perfect couple. Nobody wants this. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elsker sjokolade Skrevet torsdag kl 12:29 #12268 Del Skrevet torsdag kl 12:29 The Tower sesong 3. På Max. Anbefales. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gogglebox Skrevet fredag kl 00:51 #12269 Del Skrevet fredag kl 00:51 Taskmaster s.18 episode 9. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KroniskEngasjert Skrevet fredag kl 00:58 #12270 Del Skrevet fredag kl 00:58 From 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lill3My Skrevet fredag kl 07:01 #12271 Del Skrevet fredag kl 07:01 Ser på The Morning Show på Apple mens jeg venter på neste episode av Disclaimer (leste boka for mange år siden så var gira på å se den, men fikk ikke med meg at en og en episode ble sluppet). Venter også på sesong to av Bad Sisters, en av få serier som virkelig lyktes med å fenge meg i år. yellowjackets og UnReal står også høyt på lista over det jeg vil se fremover, så tenker gjøre meg «ferdig» med Apple TV for nå før jeg åpner abonnement på whatever (tv2 eller strim?) for å se disse to. Ikke at det er så dyrt, men vi har allerede Netflix og Max, og litt av prinsippsak vil jeg ikke betale for hele fire streamingtjenester Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 22:29 #12272 Del Skrevet søndag kl 22:29 AnonymBruker skrev (På 6.11.2024 den 20.58): Jeg så også denne. Glitrende kjemi mellom Kate og ektemannen. Jeg husket ikke noe fra første sesong, og burde nok sett den på nytt før jeg begynte på sesong to. Spørs om jeg må se hele serien på nytt. Anonymkode: ad496...d5c Jeg trodde også jeg skulle huske mer fra sesong 1. endte med å se den på nytt og det gjorde ingenting. Sesong to ble mye bedre etter det! (Så først over to episoder før jeg så første sesongen på nytt). Anonymkode: 86784...b95 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fru Alving Skrevet søndag kl 22:44 #12273 Del Skrevet søndag kl 22:44 AnonymBruker skrev (På 6.11.2024 den 20.58): Jeg så også denne. Glitrende kjemi mellom Kate og ektemannen. Jeg husket ikke noe fra første sesong, og burde nok sett den på nytt før jeg begynte på sesong to. Spørs om jeg må se hele serien på nytt. Anonymkode: ad496...d5c Startet på sesong en da den kom men fant ikke ut av det, skal jeg gi den en ny sjanse kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå