NettoppJa Skrevet 19. oktober #12221 Del Skrevet 19. oktober Lovise78 skrev (7 minutter siden): Jeg binger den danske serien RIta i helgen. Handler om en lærer i grunnskolen. Den er helt utrolig bra. Hvor går den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovise78 Skrevet 19. oktober #12222 Del Skrevet 19. oktober NettoppJa skrev (Akkurat nå): Hvor går den? Netflix. Har visst gått på NRK tidligere. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leeloo Skrevet 19. oktober #12223 Del Skrevet 19. oktober (endret) Nobody wants this - likte den godt, vittig og sjarmerende #adambrody Mayor of Kingstown - binget alle sesongene på 2-3 dager, håper det kommer flere (men om ikke er den greit avsluttet), loved it. Jeremy Renner får virkelig skinne her. Unreal - sett på nytt, kul dramaserie fra kulissene på et fiktivt realityshow. Endret 21. oktober av Leeloo 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NettoppJa Skrevet 19. oktober #12224 Del Skrevet 19. oktober Sist sette serie er Euphoria. Vond og rå ungdomsserie. Har akkurat startet på the Office, den originale med Ricky Gervais og co! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lakenskrekk Skrevet 19. oktober #12225 Del Skrevet 19. oktober Minitroll skrev (6 timer siden): Ser også på From. Får litt Lost-vibber av den, men foreløpig liker jeg den godt. Har kun sett 1.sesong, men skal se mer på tv2 play snart. Den holder seg veldig bra fortsatt syns jeg. I kveld fikk vi sett siste episode i andre sesongen av Good Omens. Og jeg håper det blir noe av sesong 3. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 20. oktober #12226 Del Skrevet 20. oktober Good girls Likt'n! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fant80 Skrevet 20. oktober #12227 Del Skrevet 20. oktober Yellowjackets - For en perle av en serie. Binget hele sesong 1 nå,og gleder meg til å begynne på sesong 2. Ser det kommer en sesong 3 også. Tror veldig mange her inne ville likt den! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 20. oktober #12228 Del Skrevet 20. oktober Har begynt på den nye sesongen av Loven i en Lincoln 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 20. oktober #12229 Del Skrevet 20. oktober Trom, Lewis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cecilie82 Skrevet 20. oktober #12230 Del Skrevet 20. oktober Sola de skrev (6 timer siden): Trom, Lewis Er Trom bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 20. oktober #12231 Del Skrevet 20. oktober Cecilie82 skrev (33 minutter siden): Er Trom bra? Ja, det synes jeg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #12232 Del Skrevet 21. oktober Åpen post, noen som husker? Føler meg gammel😄 Anonymkode: 9efc7...7a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valyria83 Skrevet 23. oktober #12233 Del Skrevet 23. oktober Fant80 skrev (På 20.10.2024 den 8.55): Yellowjackets - For en perle av en serie. Binget hele sesong 1 nå,og gleder meg til å begynne på sesong 2. Ser det kommer en sesong 3 også. Tror veldig mange her inne ville likt den! Enig. Den er spennende, men jeg kan ikke fordra intro sangen 🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Popc0rn Skrevet 24. oktober #12234 Del Skrevet 24. oktober Superman & Lois S04E04 flere ganger siden den ble sendt natt til tirsdag. 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 24. oktober #12235 Del Skrevet 24. oktober AnonymBruker skrev (På 21.10.2024 den 16.10): Åpen post, noen som husker? Føler meg gammel😄 Anonymkode: 9efc7...7a8 Elsket Åpen Post! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 24. oktober #12236 Del Skrevet 24. oktober Startet på "Psych" i kveld og lo oss gjennom 3 episoder 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Popc0rn Skrevet 25. oktober #12237 Del Skrevet 25. oktober De første episodene av Georgie and Mandy's First Marriage. Spin-off av Young Sheldon, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punkyB Skrevet 26. oktober #12238 Del Skrevet 26. oktober sofie777 skrev (På 20.10.2024 den 9.28): Har begynt på den nye sesongen av Loven i en Lincoln Jeg også - elsker den serien ! 🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yamask Skrevet 26. oktober #12239 Del Skrevet 26. oktober Ny sesong av what we do in the shadows på hbomax. Om noen leter etter en morsom enkel serie med fantastiske karakterer så anbefaler jeg den serien på det sterkeste. Gi det 2-3 episoder. Kjenner ingen som ikke har elsket den serien. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gogglebox Skrevet 27. oktober #12240 Del Skrevet 27. oktober Wheel of Time sesong 2, episode 2-6 (ble litt seriemaraton i dag) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå