jaeols Skrevet 30. september #12181 Del Skrevet 30. september The Responder. Knallbra serie. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober #12182 Del Skrevet 2. oktober Popc0rn skrev (På 28.9.2024 den 9.18): Jeg liker å se hele sesongene i ett av slike ting, så jeg venter til hele sesongen er ute. Men gleder meg! Tre sesonger er ute på TV2 play 😁 Anonymkode: cc226...cb5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 2. oktober #12183 Del Skrevet 2. oktober Dette og noen dokumentarer 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest winterchild Skrevet 2. oktober #12184 Del Skrevet 2. oktober Real housewives of salt lake city Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Popc0rn Skrevet 2. oktober #12185 Del Skrevet 2. oktober AnonymBruker skrev (2 timer siden): Tre sesonger er ute på TV2 play 😁 Anonymkode: cc226...cb5 Tredje sesong har så vidt begynt. Jeg har sett sesong 1 og sesong 2. Sesongavslutningen av sesong 3 blir sendt 24. November i USA, så sannsynligvis 25. November i Norge. Så jeg venter med sesong 3 til da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jaeols Skrevet 3. oktober #12186 Del Skrevet 3. oktober Payback er en utrolig bra serie TV2 Play. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 3. oktober #12187 Del Skrevet 3. oktober SWAT, Aussie goldhunters, NCIS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gogglebox Skrevet 4. oktober #12188 Del Skrevet 4. oktober We are lady parts 🤘 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 5. oktober #12189 Del Skrevet 5. oktober SWAT, Trom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millaz Skrevet 6. oktober #12190 Del Skrevet 6. oktober From Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober #12191 Del Skrevet 6. oktober Nobody wants this (Netflix). Søt, gammeldags rom-com gjort til serie. Virkelighetsfjern, men fin binging! Anonymkode: 95ef2...505 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 6. oktober #12192 Del Skrevet 6. oktober Livsfarlig fangst, goldrush- Freddy og Juan, Vera Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cecilie82 Skrevet 6. oktober #12193 Del Skrevet 6. oktober Kvinna som fall frå himmelen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lill3My Skrevet 6. oktober #12194 Del Skrevet 6. oktober AnonymBruker skrev (6 timer siden): Nobody wants this (Netflix). Søt, gammeldags rom-com gjort til serie. Virkelighetsfjern, men fin binging! Anonymkode: 95ef2...505 Enig i at den er søt, syntes den er blandt de bedre i den sjangeren. Morsom uten å bli «støyete» og kunstig, slik jeg opplever at mange amerikanse romcoms og Sitcoms blir. Men hva du mener med gammeldags er jeg imidlertid ikke helt sikker på. Denne er jo høyst aktuell og moderne mtp tematikk og innhold Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Popc0rn Skrevet 8. oktober #12195 Del Skrevet 8. oktober Superman & Lois S04E01 og S04E02 som kom i natt i USA. Min favorittserie! De har pleid å komme en dag etter på morgenen på HBOMax (altså i morgen tidlig), men 1. jeg klarte ikke å vente så lenge og 2. jeg vet ikke om det faktisk blir det denne sesongen siden det har blitt til Max, og episodene er ikke tilgjengelig på Max i USA enda en gang. Men er gratis på the CW med reklame hvis man har US VPN. Så da så jeg dem i den appen og har sett dem to ganger i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober #12196 Del Skrevet 13. oktober AnonymBruker skrev (På 6.10.2024 den 8.14): Nobody wants this (Netflix). Søt, gammeldags rom-com gjort til serie. Virkelighetsfjern, men fin binging! Anonymkode: 95ef2...505 Den er jo ikke virkelighetsfjern når den bygger på serieskaperens eget kjærlighetsforhold og hvordan hun møtte sin jødiske mann, vanskelighetene de gjennomgikk, og som hun er gift med i dag. Hun heter Eirin Foster. Anonymkode: bdd21...65a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober #12197 Del Skrevet 13. oktober Og PS! Det er snakk om en sesong 2 også av Nobody Wants This! Yippi! Anonymkode: bdd21...65a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
n0vember Skrevet 14. oktober #12198 Del Skrevet 14. oktober 9-1-1. From. Chicago PD. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ænema Skrevet 15. oktober #12199 Del Skrevet 15. oktober (endret) wow. siste episode av the penguin var super bra.. en av de bedre seriene på leeeenge Endret 15. oktober av Ænema 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HelgeK Skrevet 16. oktober #12200 Del Skrevet 16. oktober Mr. Robot Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå