Gå til innhold

Sist sette tv-serie?

Anglofil

Anbefalte innlegg

Lill3My skrev (På 24.9.2024 den 7.35):

Begynte så,vidt på The Morning Show i går :) har hatt den på lista lenge og siden vi har Apple+-abonnement nå (vi bytter mellomste ulike aktørene) var det en god anledning. Høy rating på imdb. Femmer av filmpolitiet, og,… TO-er av Vg. Håper jeg er mer enige med de første to

Den er litt spesiell, og det er stor forskjell mellom sesongene, men jeg likte den! Reese Witherspoon er super. Og jeg elsket at Julianna Margulies dukket opp etter hvert!

Anonymkode: ad496...d5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ser forresten på Borgen, sesong 1. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roci skrev (På 24.9.2024 den 10.11):

Har begynt på nytt på Outlander 😄 Ellers ser jeg på Bad Monkey og The Rings of Power. Litt skuffet over kvaliteten på sistnevnte, men skal se ferdig sesongen. 

Å, jeg har også lyst til å begynne på nytt med Outlander! Binget serien nettopp (for første gang), og jeg gleder meg vilt til nye episoder som kommer snart! Men i mellomtiden har jeg begynt på bøkene. Koser meg skikkelig med dem, det er fint å dykke dypere inn i Outlanderuniverset!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Avsluttet Time Bandits, begynte på Brilliant Minds. Har også sett Agatha Raisin og The Center Seat (dokumentarserie om Star Trek)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Popc0rn skrev (På 20.9.2024 den 22.57):

Startet på The Walking Dead: The Ones Who Live.

Hva synes du? Har litt lyst til å se den igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kveldshimmel skrev (7 timer siden):

Hva synes du? Har litt lyst til å se den igjen.

Jeg likte den godt. Jeg synes den var veldig god. Gråt noen skvetter også.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 26.9.2024 den 22.37):

From. Den var drit bra 😊

Anonymkode: cc226...cb5

Gleder meg til å se den. Startet på den nyeste, men jeg er alene hjemme og lettskremt så jeg venter til dagen i morgen før jeg ser den tror jeg. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 26.9.2024 den 22.37):

From. Den var drit bra 😊

Anonymkode: cc226...cb5

Jeg liker å se hele sesongene i ett av slike ting, så jeg venter til hele sesongen er ute. Men gleder meg! :D 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny sesong av Grey's Anatomy, første episode ble sett i går. :D 

Men synes plottet er litt på vildspor for tiden. Greys er ikke det det engang var.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg så på sweet tooth med datteren min. Hun liker den veldig godt, det er om en gutt som er halvt rådyr🦌

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nobody wants this på Netflix. Romantikk og humor 

Anonymkode: 1b3f0...f14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bombasi skrev (3 timer siden):

Ny sesong av Grey's Anatomy, første episode ble sett i går. :D 

Men synes plottet er litt på vildspor for tiden. Greys er ikke det det engang var.

De første par sesongene var Greys kjempebra! Jeg synes fremdeles den serien er fresh og morsom når jeg ser spesielt den første sesongen. 
Men så tapte den seg noe så innmari etter hvert…….. de skulle sluttet for mange år siden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett dokumentarserier om Harry Potter og Tom Cruise (Icons Unearthed, sesong 9 og 10 henholdsvis) i tillegg til Frasier og Den nye dyrlegen. Nå ser jeg Underjordiske byer (som har overraskende lite byer i denne sesongen) og kommer til å se Vokteren og Pittoreske Cotswolds senere. Det er en god blanding, akkurat som jeg liker det!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat sett ferdig «Monstre: Historien om Lyle og Erik Menendez» på Netflix. Bra laget.

Anonymkode: 86784...b95

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...