AnonymBruker Skrevet 25. september #12161 Del Skrevet 25. september Lill3My skrev (På 24.9.2024 den 7.35): Begynte så,vidt på The Morning Show i går har hatt den på lista lenge og siden vi har Apple+-abonnement nå (vi bytter mellomste ulike aktørene) var det en god anledning. Høy rating på imdb. Femmer av filmpolitiet, og,… TO-er av Vg. Håper jeg er mer enige med de første to Den er litt spesiell, og det er stor forskjell mellom sesongene, men jeg likte den! Reese Witherspoon er super. Og jeg elsket at Julianna Margulies dukket opp etter hvert! Anonymkode: ad496...d5c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september #12162 Del Skrevet 25. september Jeg ser forresten på Borgen, sesong 1. Anonymkode: ad496...d5c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september #12163 Del Skrevet 25. september Roci skrev (På 24.9.2024 den 10.11): Har begynt på nytt på Outlander 😄 Ellers ser jeg på Bad Monkey og The Rings of Power. Litt skuffet over kvaliteten på sistnevnte, men skal se ferdig sesongen. Å, jeg har også lyst til å begynne på nytt med Outlander! Binget serien nettopp (for første gang), og jeg gleder meg vilt til nye episoder som kommer snart! Men i mellomtiden har jeg begynt på bøkene. Koser meg skikkelig med dem, det er fint å dykke dypere inn i Outlanderuniverset! Anonymkode: ad496...d5c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 25. september #12164 Del Skrevet 25. september Avsluttet Time Bandits, begynte på Brilliant Minds. Har også sett Agatha Raisin og The Center Seat (dokumentarserie om Star Trek) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
n0vember Skrevet 26. september #12165 Del Skrevet 26. september Popc0rn skrev (På 20.9.2024 den 22.57): Startet på The Walking Dead: The Ones Who Live. Hva synes du? Har litt lyst til å se den igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 26. september #12166 Del Skrevet 26. september Aussie goldhunters Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Popc0rn Skrevet 26. september #12167 Del Skrevet 26. september Kveldshimmel skrev (7 timer siden): Hva synes du? Har litt lyst til å se den igjen. Jeg likte den godt. Jeg synes den var veldig god. Gråt noen skvetter også. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 26. september #12168 Del Skrevet 26. september Ser på NCIS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sally-Go-Round Skrevet 26. september #12169 Del Skrevet 26. september Nobody wants this ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september #12170 Del Skrevet 26. september From. Den var drit bra 😊 Anonymkode: cc226...cb5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lakenskrekk Skrevet 27. september #12171 Del Skrevet 27. september AnonymBruker skrev (På 26.9.2024 den 22.37): From. Den var drit bra 😊 Anonymkode: cc226...cb5 Gleder meg til å se den. Startet på den nyeste, men jeg er alene hjemme og lettskremt så jeg venter til dagen i morgen før jeg ser den tror jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Popc0rn Skrevet 28. september #12172 Del Skrevet 28. september AnonymBruker skrev (På 26.9.2024 den 22.37): From. Den var drit bra 😊 Anonymkode: cc226...cb5 Jeg liker å se hele sesongene i ett av slike ting, så jeg venter til hele sesongen er ute. Men gleder meg! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 28. september #12173 Del Skrevet 28. september Ny sesong av Grey's Anatomy, første episode ble sett i går. Men synes plottet er litt på vildspor for tiden. Greys er ikke det det engang var. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 28. september #12174 Del Skrevet 28. september Swat, Trom, Aussie goldhunters Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frutiger fisk Skrevet 28. september #12175 Del Skrevet 28. september Jeg så på sweet tooth med datteren min. Hun liker den veldig godt, det er om en gutt som er halvt rådyr🦌 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september #12176 Del Skrevet 28. september Nobody wants this på Netflix. Romantikk og humor Anonymkode: 1b3f0...f14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september #12177 Del Skrevet 28. september Bombasi skrev (3 timer siden): Ny sesong av Grey's Anatomy, første episode ble sett i går. Men synes plottet er litt på vildspor for tiden. Greys er ikke det det engang var. De første par sesongene var Greys kjempebra! Jeg synes fremdeles den serien er fresh og morsom når jeg ser spesielt den første sesongen. Men så tapte den seg noe så innmari etter hvert…….. de skulle sluttet for mange år siden. Anonymkode: ad496...d5c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 28. september #12178 Del Skrevet 28. september Har sett dokumentarserier om Harry Potter og Tom Cruise (Icons Unearthed, sesong 9 og 10 henholdsvis) i tillegg til Frasier og Den nye dyrlegen. Nå ser jeg Underjordiske byer (som har overraskende lite byer i denne sesongen) og kommer til å se Vokteren og Pittoreske Cotswolds senere. Det er en god blanding, akkurat som jeg liker det!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NatNat Skrevet 28. september #12179 Del Skrevet 28. september House of the dragon, season 2. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september #12180 Del Skrevet 29. september Akkurat sett ferdig «Monstre: Historien om Lyle og Erik Menendez» på Netflix. Bra laget. Anonymkode: 86784...b95 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå