Gå til innhold

Sist sette tv-serie?


Anglofil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Disney Adult skrev (På 26.8.2024 den 20.33):

Victorious

Dan Schneider står bak den, da er den automatisk uaktuell for meg å se 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lill3My skrev (11 minutter siden):

Dan Schneider står bak den, da er den automatisk uaktuell for meg å se 

Oki, så ikke se den du da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Disney Adult skrev (21 timer siden):

Oki, så ikke se den du da

Skal ikke det. Poenget, og det fikk jeg kanskje ikke godt nok frem, var bare å opplyse om at han står bak serien. Vet at det er fort gjort å ikke få med seg, og mange ønsker jo å ta avstand fra det han har produsert. Det var altså kun ment som informasjon 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lill3My skrev (19 minutter siden):

Skal ikke det. Poenget, og det fikk jeg kanskje ikke godt nok frem, var bare å opplyse om at han står bak serien. Vet at det er fort gjort å ikke få med seg, og mange ønsker jo å ta avstand fra det han har produsert. Det var altså kun ment som informasjon 

Er klar over hvem som står bak, men jeg kan separere "kunst fra kunstneren". Victorious var det eneste nickelodeon programmet jeg likte da jeg vokste opp, og liker å besøke det på nytt en gang i blant.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sett på SWAT. Nå står en gammel episode av NCIS på. Kjedelig fredag :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sitter og ser aller siste episode av britiske Doc Martin nå. Det er vel tredje gangen jeg ser serien, men oppdager at jeg har glemt (eller oversett) enkelte ting i noen av episodene. Så det ble litt "nytt" å se denne gangen, selv om jeg har sett den før. Har en tendens til å glemme og pause streamingen når jeg "skal bare" og går fra stua en liten stund, og så spoler jeg ikke tilbake når jeg er tilbake foran skjermen igjen.

Uansett, DOC MARTIN er den siste serien jeg har sett! Elsker den serien. Synd de satte stopp etter ti sesonger. Men som Martin Clunes (som spiller Doc Martin) sa; de ville gi seg mens serien var på topp, og ikke bli en serie som ble kansellert fordi den var blitt så dårlig at ingen ville se den lenger. Hans kone, Philippa Braithwaite, var produsent av serien. Se bilde av paret her.

Det blir nok ikke siste gang jeg ser den. Tror faktisk jeg har den på dvd også, men da jeg kjøpte den, var bare 8 sesonger gitt ut, så jeg har ikke alle på dvd. Så like greit å strømme den.

Fun fact; de spilte inn serien kun annethvert år, så selv om det er 10 sesonger, så gikk det nesten 20 år av skuespillernes liv og alder i løpet av serien. Man ser at spesielt hovedrolleinnehaveren Martin har eldes mye fra rundt 40 år til 60 på de sesongene.

Endret av Million
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I august har det blitt noen serier:

- Emily in Paris

- Pørni

- Begynte å se Ugly Betty på nytt. Snart ferdig…

- Dawson`s Creek kom på Viaplay. Gøy med disse 2000-tall seriene igjen. Såvidt et par episoder på nytt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat sett ferdig the gentlemen. Jeg hadde trodd den skulle være bare ok, men den var fantastisk morsom og bra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Million skrev (På 1.9.2024 den 20.06):

Jeg sitter og ser aller siste episode av britiske Doc Martin nå. Det er vel tredje gangen jeg ser serien, men oppdager at jeg har glemt (eller oversett) enkelte ting i noen av episodene. Så det ble litt "nytt" å se denne gangen, selv om jeg har sett den før. Har en tendens til å glemme og pause streamingen når jeg "skal bare" og går fra stua en liten stund, og så spoler jeg ikke tilbake når jeg er tilbake foran skjermen igjen.

Uansett, DOC MARTIN er den siste serien jeg har sett! Elsker den serien. Synd de satte stopp etter ti sesonger. Men som Martin Clunes (som spiller Doc Martin) sa; de ville gi seg mens serien var på topp, og ikke bli en serie som ble kansellert fordi den var blitt så dårlig at ingen ville se den lenger. Hans kone, Philippa Braithwaite, var produsent av serien. Se bilde av paret her.

Det blir nok ikke siste gang jeg ser den. Tror faktisk jeg har den på dvd også, men da jeg kjøpte den, var bare 8 sesonger gitt ut, så jeg har ikke alle på dvd. Så like greit å strømme den.

Fun fact; de spilte inn serien kun annethvert år, så selv om det er 10 sesonger, så gikk det nesten 20 år av skuespillernes liv og alder i løpet av serien. Man ser at spesielt hovedrolleinnehaveren Martin har eldes mye fra rundt 40 år til 60 på de sesongene.

Jeg ser de første sesongene nå, kjempefin serie. Hadde helt glemt hvor  morsomme replikker han hadde de første sesongene! 

Jeg har også sett serien mange ganger, terningkast 6 fra meg! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...