Gå til innhold

Sist sette tv-serie?


Anglofil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har startet på For All Mankind (Appletv+) etter å ha sett ferdig The Americans. Har bare sett 3 episoder, men det lover bra. Artig med enda en USA vs. Sovjet serie. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gogglebox skrev (14 timer siden):

Har startet på For All Mankind (Appletv+) etter å ha sett ferdig The Americans. Har bare sett 3 episoder, men det lover bra. Artig med enda en USA vs. Sovjet serie. 

Å, takk for tips! Hvordan synes du den er i forhold til The Americans? Jeg elsket The Americans, noe av det beste jeg har sett!

Anonymkode: ad496...d5c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Å, takk for tips! Hvordan synes du den er i forhold til The Americans? Jeg elsket The Americans, noe av det beste jeg har sett!

Anonymkode: ad496...d5c

Som sagt, så har jeg bare sett tre episoder så langt, så det er jo foreløpig mest fokus på USA og romfart, og litt klaging på Russland som slo dem i kampen om å lande på månen. Regner med at det skjer mer involvering med Russland senere, for jeg ser på Imdb at det er flere av de russisktalende skuespillerne fra The Americans som dukker opp i For All Mankind etterhvert. Det skjer ikke like mye som i de første episodene av The Americans, men tenker det tar seg opp. Elsket The Americans selv, helt enig i at det er en av de beste seriene! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gogglebox skrev (3 timer siden):

Som sagt, så har jeg bare sett tre episoder så langt, så det er jo foreløpig mest fokus på USA og romfart, og litt klaging på Russland som slo dem i kampen om å lande på månen. Regner med at det skjer mer involvering med Russland senere, for jeg ser på Imdb at det er flere av de russisktalende skuespillerne fra The Americans som dukker opp i For All Mankind etterhvert. Det skjer ikke like mye som i de første episodene av The Americans, men tenker det tar seg opp. Elsket The Americans selv, helt enig i at det er en av de beste seriene! 

Takk! Jeg binger Outlander nå, så jeg må gjøre meg ferdig før jeg begynner på noe nytt. Eller kanskje jeg bare ser The Americans på nytt. 🤣

Anonymkode: ad496...d5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Geek Girl på Netflix. Av og til trenger jeg noe barnevennlig, selv om jeg er i 50-årene.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Icons Unearthed - siste episode om Spider-Man og første om Harry Potter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Futurama S12E04

Digger at Futurama har blitt gjenopplivet - igjen 😂😅

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pablo Escobar: El patron del mal. 

Anonymkode: febe4...06d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er en endags-serie, men jeg har stor glede av å se Nrks 750 minutter lange sending om Landsloven. Den blir lest høyt fra relevante steder i landet og så snakker man om diverse ting på Eidsvolls plass. Anbefales!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Twin Peaks - sesong 1 og 2. Har sett serien 5-6 ganger før. Er faktisk så gammel at jeg så den første gang da den gikk på NRK i 1990-91.

Anonymkode: 78025...ccd

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...