Gå til innhold

Sist sette tv-serie?


Anglofil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Popc0rn skrev (På 29.7.2024 den 1.10):

Begynte på Supacell, men usikker på om jeg gidder å se hele. Det blir for mye gjeng og slang til at jeg klarer å leve meg inn i det. Og dårlig musikk. Jeg prøver å se forbi dette, fordi jeg tror det er en bra serie utenom disse tingene som trekker ned for meg.

Endte med å fullføre sesong 1 av Supacell. Den tok seg opp og den ga faktisk en litt plausibel forklaring. Jeg er ikke helt solgt, men den var helt grei. Hvis det blir en sesong 2, så kommer jeg til å se den.

Endret av Popc0rn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blue Lights sesong 2 på Nrk. Ser det ligger en ny sesong med Grace der også så den skal sees på neste regnværsdag. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser opp Fringe som jeg så på TV da den gikk. 

Merker at jeg blander sammen litt med 13 Monkeys (TV series) pga.  Kirk Acevedo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurium skrev (4 timer siden):

Ser opp Fringe som jeg så på TV da den gikk. 

Merker at jeg blander sammen litt med 13 Monkeys (TV series) pga.  Kirk Acevedo.

Antar du mener 12 Monkeys, om det ikke har kommet en oppfølger? ;)

Lenge siden jeg så den, men husker jeg synes den var ganske interessant. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Binger Outlander!

Anonymkode: ad496...d5c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Presumed Innocent S01E01. Kjedelig så langt. Jeg tviler på at jeg kommer til å fortsette å se serien, men gir den en sjanse til før jeg bestemmer meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Holder på å avslutte A Gentleman in Moscow. Fremdeles godt spilt av (tidligere nevnte) herr og fru Star Wars, Ewan McGregor (Obi Wan Kenobi i egen serie og "prequels") og Mary Elizabeth Winstead (Hera Syndulla i Ahsoka). Har en halv episode igjen som jeg skal se i morgen og jeg gleder meg veldig. Det er ikke en serie der ting skjer fort, men det er mye spenning på sitt vis likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dexter. Skal begynne på Dark, tror jeg. 

Anonymkode: cc226...cb5

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Criminal minds!
Var 11 år når det begynte å gå på lineær TV og så det alltid sammen med foreldrene mine, så gir meg en "kose seg i sofaen sammen med mamma og pappa" følelse fortsatt 🤭

Anonymkode: 99241...43f

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bombasi skrev (På 3.7.2024 den 13.06):

Er i gang med ny runde av The Good Wife. 

Beste advokatserien som er!

Noen år siden sist, så husker ikke så mye. Men like fantastisk serie selv om jeg har sett den før ;) 

The Good Wife har for øvrig to spinnoffer: The Good Fight, og Elsbeth (som er ny fra 2024 av!). Så Elsbeth må jeg prøve å få tak i etterhvert.

The good fight er råbra!

Den beste jeg har sett i år er Ondskapen på TV2, og akkurat nå ser jeg Breaking bad en gang til. 

Anonymkode: 4b350...f09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Skal begynne på Dark, tror jeg. 

Gled deg!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...