Popc0rn Skrevet 3. juli #11961 Del Skrevet 3. juli Kålrota skrev (8 timer siden): To spinnoffer til The Good Wife, altså? Herlig. Jeg har bare sett den ene. Jeg likte ikke The Good Wife, men jeg likte spin-offen Elsbeth. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Popc0rn Skrevet 3. juli #11962 Del Skrevet 3. juli (endret) Nå holder jeg på med School Spirits sesong 1. Ikke tilgjengelig på streaming i Norge enda, men den ligger på Netflix i USA. Endret 4. juli av Popc0rn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elsker sjokolade Skrevet 4. juli #11963 Del Skrevet 4. juli Shetland. Endelig har Tv2 lagt ut siste sesongen med Perez. Og da blir det den nyeste sesongen som ligger på Nrk etterpå. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-jk- Skrevet 4. juli #11964 Del Skrevet 4. juli Så ferdig Shining Girls på Apple TV+ i går. De første episodene er litt trege, men utover tok det såpass av at jeg ble sittende oppe til langt på natt og binge de tre siste episodene på rad Anbefales! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 4. juli #11965 Del Skrevet 4. juli Dexter 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lina.333 Skrevet 4. juli #11966 Del Skrevet 4. juli Side om side på NRK, morsom serie må SES Er det flere enn meg som er forelsket i Jonas Kvåle ?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 5. juli #11967 Del Skrevet 5. juli Lina.333 skrev (På 4.7.2024 den 19.23): Er det flere enn meg som er forelsket i Jonas Kvåle ?? Han er alt for tullete for meg 🙈 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Popc0rn Skrevet 6. juli #11968 Del Skrevet 6. juli Nå er jeg på sesong 2 av Shining Vale. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 6. juli #11969 Del Skrevet 6. juli Suits Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Popc0rn Skrevet 6. juli #11970 Del Skrevet 6. juli Nå holder jeg på å se The Acolyte (Star Wars) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 6. juli #11971 Del Skrevet 6. juli "Ramlet" over enda en koreansk serie, gitt: "Dr Brain" på AppleTV+ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gogglebox Skrevet 7. juli #11972 Del Skrevet 7. juli Derry girls s3 e4. Veldig morsom serie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 14. juli #11973 Del Skrevet 14. juli Første episodene av sesong 2 av "Sweet Tooth" gikk litt tregt, men så tok den seg opp og nå er vi på 5 episode av sesong 3. Denne serien er så søt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 16. juli #11974 Del Skrevet 16. juli I juni begynte jeg å se Nashville på nytt. Ferdig her om dagen. Nå ser jeg på Mad Men på nytt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 16. juli #11975 Del Skrevet 16. juli The big bang theory på nytt, comfort show Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 16. juli #11976 Del Skrevet 16. juli My Lady Jane Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli #11977 Del Skrevet 17. juli sett litt på dopamin og basic bitch, veldig glad i begge men sett de noen ganger nå, begge på max Anonymkode: 9ee48...3cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli #11978 Del Skrevet 17. juli Så en fantastisk fin og tankevekkende miniserie på NRK nå nettopp. "Nå er det bare oss". https://tv.nrk.no/serie/naa-er-det-bare-oss Den er litt vemodig, men veldig vakker. Og passert nok best for godt voksne folk. Anonymkode: 97821...232 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gogglebox Skrevet 18. juli #11979 Del Skrevet 18. juli The Boys s.4 ep 8. Sesongfinale. Trist at jeg må vente i gudenevethvormange år på fortsettelsen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli #11980 Del Skrevet 20. juli Har sett frem til episode 3 av Sunny på Apple tv, og gleder meg til fortsettelsen. Anonymkode: f4a41...afd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå