Gå til innhold

Sist sette tv-serie?

Anglofil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Alice og Jack

who is erin carter

Så de parallellet, en sammen med mannen og en alene

Endret av Butter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 6.6.2024 den 18.50):

Synes du den er bra? Jeg ble temmelig skuffet over den serien, da bøkene er så mye bedre.

Anonymkode: dc737...12d

Ikke meg du spør, men synes første sesong var bra, men den har blitt dårligere. Synes ofte det er opplagt hvem morderen er, og forholdene mellom hovedpersonene er ikke så interessante lenger, spenningen er borte.. Ser på siste sesong nå og det er veldig lett å skjønne hvem som er hovedmannen bak narkoomsetningen.

Anonymkode: 2a821...216

Lenke til kommentar
Del på andre sider

The Boys s.4 episode 1-3

Ikke noe for sarte sjeler, men gøy for oss andre

Endret av Gogglebox
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Gogglebox skrev (6 timer siden):

The Boys s.4 episode 1-3

1 og 2 var fantastisk. skuffet over sesong 3 og 4

Anonymkode: 9ee48...3cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gogglebox skrev (12 timer siden):

The Boys s.4 episode 1-3

Har ikke sett den enda, men var den verre og enda mer voldelig og grafisk enn f.eks den forrige sesongen? Eller har de klart å lage en sesong som handler om noe og ikke bare presser inn så mye vold, blod og gørr de bare klarer på X antall minutter en episode varer?

Har du sett den andre serien de laget, den med ungdommene?  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Polly Ester skrev (1 time siden):

Har ikke sett den enda, men var den verre og enda mer voldelig og grafisk enn f.eks den forrige sesongen? Eller har de klart å lage en sesong som handler om noe og ikke bare presser inn så mye vold, blod og gørr de bare klarer på X antall minutter en episode varer?

Har du sett den andre serien de laget, den med ungdommene?  

Vil si den er ganske lik som forrige sesong. Vet ikke hva slags handling du etterlyser annet enn at det er The Boys mot Vought-imperiet. For min del så er det ikke handlingen som er viktig. Da kunne jeg heller sett en dramaserie. Det er mer humoren, sjokk-effekten og satiren som gjør serien for min del. Er ikke ofte jeg blir såpass sjokkert at jeg må frem med puta 😅 Og jeg syns det flyter godt uten at det blir splatter-aktig (selvom en sekvens i episode 3 er veldig, veldig nær)

Har ikke sett Gen V, men den står på lista.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gogglebox skrev (33 minutter siden):

Vil si den er ganske lik som forrige sesong. Vet ikke hva slags handling du etterlyser annet enn at det er The Boys mot Vought-imperiet. For min del så er det ikke handlingen som er viktig. Da kunne jeg heller sett en dramaserie. Det er mer humoren, sjokk-effekten og satiren som gjør serien for min del. Er ikke ofte jeg blir såpass sjokkert at jeg må frem med puta 😅 Og jeg syns det flyter godt uten at det blir splatter-aktig (selvom en sekvens i episode 3 er veldig, veldig nær)

Har ikke sett Gen V, men den står på lista.  

Var bare handling og ikke bare vold og splatter jeg tenkte på, ikke noe utenom det som hele serien handler om "supes vs. The Boys". 

Jeg så på første episoden av Gen V. da den kom, men jeg syns den ble oppstyltet og dårlig. 

Gleder meg til å komme til episode 3 nå... 😁

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Bridgerton. Bra laget, og kvalitet selv om det er litt kjerring. 

Anonymkode: d85ee...903

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...