Gå til innhold

Sist sette tv-serie?


Anglofil

Anbefalte innlegg

sofie777 skrev (7 minutter siden):

Ser enkelte program tekstet, men ikke Frasier som var spørsmålet

Da misforsto vi hverandre 🙂

Jeg har bare 2/3 av den norske teksten samme hva jeg ser på og lurte da på om du hadde det samme problemet.

Jeg har prøvd undertekster på andre språk og da har jeg hele teksten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jaeols skrev (Akkurat nå):

Har du sett den? 

Ja. Første sesong. En liten stund siden nå. Kjedelig. Jeg kan godt like trege serier, men denne falt ikke i smak 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gamer skrev (13 minutter siden):

Ja. Første sesong. En liten stund siden nå. Kjedelig. Jeg kan godt like trege serier, men denne falt ikke i smak 

Den er utrolig bra, ikke kjedelig. Se sesong 2. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bombasi skrev (På 17.11.2023 den 21.15):

Har nylig i høst sett The Americans enda en gang. Er vel 3. eller 4, usikker faktisk. Serien er så fabelaktig at jeg blir like begeistret hver gang. Binger episode etter episode, selv om jeg har sett episodene 2-3 ganger før. Kommer sikkert til å se den flere ganger :) 

Fantastisk maleri du har utført! Wow, så gjennomført. Du er en veldig begavet maler! 

Tusen takk :blomst2:

Det endelige maleriet kan du se her. 

 

Endret av Samuelle
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaeols skrev (21 timer siden):

The Bear, den beste på lange tider. Fremragende skuespillere. Disney+

Bare meg som finner serien total uinteressant? Jeg synes dialogen er kaotisk, lite innhold og ikke så interessant. Skjønner at folk er forskjellige da, mange som liker serien. Har prøvd å se sesong 1 to ganger nå, men kommer ikke lengre enn til episode 5-6.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Medullaoblongata skrev (53 minutter siden):

Bare meg som finner serien total uinteressant? Jeg synes dialogen er kaotisk, lite innhold og ikke så interessant. Skjønner at folk er forskjellige da, mange som liker serien. Har prøvd å se sesong 1 to ganger nå, men kommer ikke lengre enn til episode 5-6.

Da forstår du ikke hva det handler om, og det er jo greit. Vi er forskjellige. Men det er en serie uten drap og voldtekter, og det er befriende. Godt å se en serie som ikke er brutal. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaeols skrev (1 time siden):

Da forstår du ikke hva det handler om, og det er jo greit. Vi er forskjellige. Men det er en serie uten drap og voldtekter, og det er befriende. Godt å se en serie som ikke er brutal. 

Ah, takk for at du er smartere enn meg og som forstår serien så utrolig godt 🫶🏻

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Medullaoblongata skrev (1 time siden):

Ah, takk for at du er smartere enn meg og som forstår serien så utrolig godt 🫶🏻

Det skrev jeg ikke. Da  har du misforstått. Ikke alle liker slike serier, inkludert deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Polly Ester skrev (57 minutter siden):

Plutselig var "Quantum Leap" tilbake gitt - binget alle episodene som ligger ute av sesong 2. :D

 

Bare så du er oppmerksom, så er det 15 dager til neste episode (Utdrag fra next-episode.net

image.png.26a05602ce6f683325a3a9e1e33606b6.png

 

Endret av sofie777
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sofie777 skrev (45 minutter siden):

Bare så du er oppmerksom, så er det 15 dager til neste episode (Utdrag fra next-episode.net

image.png.26a05602ce6f683325a3a9e1e33606b6.png

 

Jeg ser den på Viaplay så neste episode er nr 6 og kommer 6.desember
Ellers leste jeg noe i går om at de første 8 skal sendes før jul og resten over nyttår tror jeg. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...