Gå til innhold

Sist sette tv-serie?

Anglofil

Anbefalte innlegg

Har sett Dear Edward nå. Kortserie. Tja, falt ikke helt i smak, men OK nok. Ga den en 6/10. 

Vurderer nå å se Heros. Den har bra rating og har mange større nominasjoner og premier på seg. Er det noen som har sett den her? Ser skuespillerne er Hayden Panettiere fra Nashville og Milo Ventimiglia fra This Is Us, to stk jeg har god sans for, så det er jo lovende.

Endret av Bombasi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bombasi skrev (3 timer siden):

Har sett Dear Edward nå. Kortserie. Tja, falt ikke helt i smak, men OK nok. Ga den en 6'er. 

Vurderer nå å se Heros. Den har bra rating og har mange større nominasjoner og premier på seg. Er det noen som har sett den her? Ser skuespillerne er Hayden Panettiere fra Nashville og Milo Ventimiglia fra This Is Us, to stk jeg har god sans for, så det er jo lovende.

Ja! Den serien. Skulle ønske jeg kunne sett den for første gang nå. Det er en av de beste seriene. 

Det er en serie som absolutt burde hatt flere sesonger. 
Husker ikke så mye av den akkurat nå, men husker at jeg digget den og ønsket den kom med flere sesonger. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Polly Ester skrev (1 minutt siden):

Ja! Den serien. Skulle ønske jeg kunne sett den for første gang nå. Det er en av de beste seriene. 

Det er en serie som absolutt burde hatt flere sesonger. 
Husker ikke så mye av den akkurat nå, men husker at jeg digget den og ønsket den kom med flere sesonger. 

Takk for svar. Skal være ærlig å si at jeg har startet på den. Sett 2 episoder nå, og merker at den er litt "tungstartet", men antar at dette er viktig for historiefortellingen. Men så langt liker jeg potensialet denne serien bygger opp, samt at karakterene innfrir på en troverdig måte. Så dette blir nok bra! Ser av omtalene at det er stor seerbegeistring rundt serien, og det er visst mange som er "fly forbanna" over at serien stoppet på 78 episoder. :) 

Heldige meg som ikke har sett den, og har nye 76 episoder å kose meg med framover 😇 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bombasi skrev (Akkurat nå):

Heldige meg som ikke har sett den, og har nye 76 episoder å kose meg med framover 😇 

Ja, jeg misunner deg. Kos deg. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bombasi skrev (6 timer siden):

Har sett Dear Edward nå. Kortserie. Tja, falt ikke helt i smak, men OK nok. Ga den en 6'er. 

De fleste her i Norge bruker terninger, så da bør du si 6/10, ellers er det motsetning mellom det du skriver før og karakteren du gir. Regner med at det var på IMDb du gav 6. (I USA er det andre steder fast å bruke 5 stjerner, så der har du en annen skala å bruke om du ser filmer som du legger inn i Letterboxd)

Endret av sofie777
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

sofie777 skrev (1 minutt siden):

De fleste her i Norge bruker terninger, så da bør du si 6/10, ellers er det motsetning mellom det du skriver før og karakteren du gir. Regner med at det var på IMDb du gav 6. (I USA er det andre steder fast å bruke 5 stjerner, så der har du en annen skala å bruke om du ser filmer som du legger inn i Letterboxd)

Ah, ja du har rett. Takk for at du sa ifra. Var ikke obs på dette. For meg så var rangeringen mellom 1-10 naturlig, men skjønner jo at det kan mistolkes. Skal skjerpe meg. ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Hijack Apple - medium dårlig.

Anonymkode: d85ee...903

Hvilken serie er det? Er det noen som "kidnapper" et eple? ;);););););););););)

Jeg har gjort meg ferdig med Hijack (uten eple) og fortsetter på The Lincoln Lawyer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bombasi skrev (6 timer siden):

Åh, en av mine favorittserier! Jeg digget den! Kanskje jeg må se den på nytt! ❤️ 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 3.8.2023 den 0.44):

Skyshowtime

Anonymkode: 8c2cc...60a

Jeg ser disse seriene via Allente. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser vel på tre:

Outlander, syns den siste sesongen er veldig bra. 
1923, håper den tar seg opp. Er på e3 elns. 

Og så ser jeg og mannen på en litt rar, men underholdende (og grafisk!) serie satt i 1890-årenes New York. The Alienist tror jeg den heter.  Typ psykologisk krimdrama. Flott laget, du føler at du er på 1890-tallet. 
Akkurat den er på Netflix.

Og har nettopp sett ferdig The Swarm, ikke imponert. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (På 31.7.2023 den 23.16):

Her er vi enige😉

Anonymkode: 8c2cc...60a

Hva med Six feet under? Syns den og kommer rimelig høyt på lista.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bombasi skrev (16 timer siden):

Har sett Dear Edward nå. Kortserie. Tja, falt ikke helt i smak, men OK nok. Ga den en 6/10. 

Ja Heroes så jeg da den kom på TV! Likte den veldig godt, i alle fall de første sesongene (mener den ble litt rar mot slutten). Men fantastiske karakterer, som man blir glade i ❤️ og mye veldig spennende! Kos deg! 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

The lost flowers of Alice Hart.

Liker den veldig godt hittil og så vakkert filmet.

Loven i en Lincoln.

Liker denne også godt. Veldig spennende og gode karakterer.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så to episoder av Outlander før jeg fikk nok..Der var det både sex scener  og grov vold..Noe som er helt horribelt. Blir ikke flere episoder. Finnes det serier uten sex og vold? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...