Gå til innhold

Sist sette tv-serie?

Anglofil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg har begynt å se Lykkevika, i mangel på noe annet. Og syns den er sjukt dårlig! Men blir litt hekta allikevel!😂 elendige skuespillere og usympatiske karakterer! 

Anonymkode: d3988...4d8

Skuespillere  er så utrolig dårlig. Særlig de unge, noe så talentløs..Og så dumme de ser ut. Det er en lidelse å se på..Så dårlig at det blir morsomt. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, jaeols said:

Skuespillere  er så utrolig dårlig. Særlig de unge, noe så talentløs..Og så dumme de ser ut. Det er en lidelse å se på..Så dårlig at det blir morsomt. 

Lurer faktisk om det er poenget med den, de kan jo ikke ha laget den så dårlig hvis det ikke var ment slik

Anonymkode: 8c2cc...60a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg gjort enda et forsøk på å se Succession, men jeg ser ikke greia. Har sett til og med episode 4, da jeg hørte at man måtte se minst tre episoder før man likte serien, men jeg orker ikke mer.... Om ingen kan overbevise meg om at den tar seg VELDIG opp i neste episode, så takker jeg for meg og tenker at dette rett og slett ikke var for alle. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 23.7.2023 den 15.53):

Ser på et par serier om dagen:

Yellowstone. Kjekk serie, men klarer kanskje ikke leve meg så inni det som andre som har skrytt uhemmet av denne serien.

From. Kjempe dårlig syns jeg.

The witcher. Venter på ny episode. Underholdende.

Anonymkode: eb6d9...1d1

Jeg og mannen har sett på from nå i sommer, synes det er en av de beste seriene jeg har sett på lenge! :)

Anonymkode: 2a0cb...40b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Angelheart2 skrev (4 timer siden):

Nå har jeg gjort enda et forsøk på å se Succession, men jeg ser ikke greia. Har sett til og med episode 4, da jeg hørte at man måtte se minst tre episoder før man likte serien, men jeg orker ikke mer.... Om ingen kan overbevise meg om at den tar seg VELDIG opp i neste episode, så takker jeg for meg og tenker at dette rett og slett ikke var for alle. 

Den beste serien på lenge, da har du ikke forstått noe av handlingen. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Anonymkode: 2a0cb...40b

Å si at den er dårlig er bare tåpelig, en fantastisk serie. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angelheart2 skrev (5 timer siden):

Sik er det bare, alle serier er ikke for alle. Den er ikke noe for meg heller, og jeg liker heller ikke f.eks Breaking Bad eller Sopranos. Prøvd flere ganger. Koser meg for tiden heller med For All Mankind og Hijack.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

-jk- skrev (18 minutter siden):

Sik er det bare, alle serier er ikke for alle. Den er ikke noe for meg heller, og jeg liker heller ikke f.eks Breaking Bad eller Sopranos. Prøvd flere ganger. Koser meg for tiden heller med For All Mankind og Hijack.

Du har en merkelig smak, liker du bare møl? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaeols skrev (2 minutter siden):

Du har en merkelig smak som kritiserer andres preferanser! Alle i verden kan ikke være som deg, det hadde vært kjedelig!

• Liker 7
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sofie777 skrev (1 minutt siden):

Du har en merkelig smak som kritiserer andres preferanser! Alle i verden kan ikke være som deg, det hadde vært kjedelig!

Og alle kan ikke være som deg, da hadde det gått til helvete. Ta deg sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, jaeols said:

10 minutter siden, jaeols said:

Så hårsår du er, du ble jo veldig fornærmet når noen (bla meg) kritiserte Lykkevika

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jaeols skrev (1 time siden):

Jeg liker faktisk at alle har forskjellig smak. Du liker det du liker og jeg liker det jeg liker. Det gjelder på alle områder i livet. Good luck :D 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaeols skrev (3 timer siden):

Tja, de to seriene jeg nevnte har rating på hhv. 8,1 og 7,8. Ikke det jeg vil kalle "møl" akkurat ;)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Så hårsår du er, du ble jo veldig fornærmet når noen (bla meg) kritiserte Lykkevika

Du er mer hårsår en noen andre her inne. Tåler ingen ting. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte jeg i ettermiddag skulle fyre i gang en ny kortserie, og binget likegodt hele serien på rekke og rad. 6 episoder. 

The Bite.
Innspilt midt under pandemien, og har en del covid i seg. Jeg skyr egentlig unna covid-serier, men siden råflotte Taylor Schilling (kjent fra Orange is the new black) var med, så måtte jeg gi den en sjanse. 

"Bare" 6,7 på imdb og jeg ga den en (sterk) 7'er, som er tilfredsstillende. Litt rar kombo med tanke på komedie, drama og skrekk i èn og samme serie, men frisk og fengende. Episode 1 var "såder"/tungstartet, men den tar seg veldig opp og det var ikke snakk om at jeg skulle skru av etter 3 episoder. ;) 

Serien finner du på TV2 Play. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-jk- skrev (2 timer siden):

Tja, de to seriene jeg nevnte har rating på hhv. 8,1 og 7,8. Ikke det jeg vil kalle "møl" akkurat ;)

Men ikke sikkert at noen andre liker de. Du har din mening. Og det skal vi respektere.  The Wire og Sopranos er tidenes beste serier. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...