Gå til innhold

Sist sette tv-serie?

Anglofil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Funker Nord VPN på HBO Max? Prøvde det såvidt da  HBO Max kom, men jeg klarte å komme inn så sjelden at jeg sa opp innen andreperioden. Men det er fremdeles en serie som ikke går i Norge, og som jeg heller ikke får lov til å kjøpe noen steder, som jeg så gjerne skulle sett! Tenk at jeg nektes muligheten til å KJØPE innhold bare fordi jeg bor i Norge! De ber jo om at folk jukser. 🤷🏻‍♀️

Anonymkode: ad496...d5c

Jepp, jeg bruker ofte VPN på HBO Max. Men har merket at hvis du bare velger land, så funker det sjeldent. Velg by heller. Da funker det nesten alltid.

Enkelte streamingtjenester lar deg rett og slett bare se inneholdet der du opprettet konto, uansett hvor du senere er. For eksempel primevideo. Hadde håpet jeg kunne bruke VPN der fordi innholdet på primevideo er MYE større i USA. 

Har brukt VPN på Netflix en del.

Disney+ bruker jeg også av og til VPN på, men de er hardere på å blokkere det. 

Bruke VPN er egentlig ikke juksing. Det er fullt lovlig. Det går imot streamingtjenestenes retningslinjer, men jeg har aldri hørt om noen streamingtjenster som faktisk sier opp avtalen din på grunn av VPN-bruk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har begynt på en av de angivelig beste seriene noensinne (i alle fall følge imdb). Nemlig Breaking Bad. Faktisk har jeg ikke sett den før nå, tross for flere som har anbefalt den.

Sett 4 episoder siden i går kveld, så jeg syns den fenger ganske bra!

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Charterkongen og de unge jentene.

Rystende om en reiselivsmagnat på 80-tallet som lokket til seg tenåringer til sitt harem. Det sto om det i media hele tiden, men ingen gjorde noe. Han var en folkehelt. 

Anonymkode: d6b7e...e8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To episoder av Reginald the Vampire. Det stopper der. Den faller mellom mange stoler. Den er for umoden til å være voksen serie, den er for voksen til å være ungdomsserie, den er for lite alvorlig til å være drama, den er for lite morsom til å være komedie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Popc0rn skrev (29 minutter siden):

The Peripheral. Bare to episoder ute så langt, men fy søren så bra!

Det tenkte jeg om Westworld også…helt til den vaste seg vekk i sesong to syns jeg.. 

Gi gjerne tilbakemelding/anmeldelse når du har sett hele sesongen:)

Anonymkode: ada57...307

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adobyen

Ser litt av hvert. Akkurat nå begynte jeg på serien The Americans på Disney+   Spionserie.

æsj, den hadde jeg jo sett før, men husket det ikke før midt i første episode.  Ok serie altså.

Endret av Adobyen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Anonymburker skrev (På 24.10.2022 den 18.52):

Har begynt på en av de angivelig beste seriene noensinne (i alle fall følge imdb). Nemlig Breaking Bad. Faktisk har jeg ikke sett den før nå, tross for flere som har anbefalt den.

Sett 4 episoder siden i går kveld, så jeg syns den fenger ganske bra!

Ååå, du har så mye å glede deg til. Skulle ønske jeg kunne oppleve å se den for første gang igjen 🥰 Har sett serien 10 ganger, tror jeg. Finnes ingen over 🤌🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er syk, så jeg har sett på serier som bare kan surre i bakgrunnen, uten at jeg nødvendigvis får med meg alt som skjer. Så den siste «sette» serien er Lucifer. 

Anonymkode: 69c04...76c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Det tenkte jeg om Westworld også…helt til den vaste seg vekk i sesong to syns jeg.. 

Gi gjerne tilbakemelding/anmeldelse når du har sett hele sesongen:)

Anonymkode: ada57...307

Skal prøve å huske på det. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...