AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2022 #9941 Del Skrevet 13. oktober 2022 Haha. Har akkurat begynt på Supernatural. Kanskje ikke beste årstida å begynne en slik serie på 😅 Anonymkode: e0c11...30c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2022 #9942 Del Skrevet 13. oktober 2022 Popc0rn skrev (4 timer siden): The Winchesters S01E01. Prequel til Supernatural. Om foreldrene til Sam og Dean Winchester. Digger den så langt, dette lover bra! Likte du Supernatural, så liker du nok denne også. suger, de kunne heller laget ting om noe annet i den universet, de laget av det mest uintresange for min del Anonymkode: 9ee48...3cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2022 #9943 Del Skrevet 13. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Haha. Har akkurat begynt på Supernatural. Kanskje ikke beste årstida å begynne en slik serie på 😅 Anonymkode: e0c11...30c beste serien ❤️ Anonymkode: 9ee48...3cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AprilRyan Skrevet 13. oktober 2022 #9944 Del Skrevet 13. oktober 2022 The watcher. Creepy, men blir ikke helt klok på den. I hvert fall interessant nok til at jeg kommer til å fortsette å se på den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Popc0rn Skrevet 13. oktober 2022 #9945 Del Skrevet 13. oktober 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Har du funnet noe sted det går an å streame den her i Norge? Anonymkode: 29754...49b Nei, den finnes ikke på norske streamingtjenester enda. Men jeg har en god venn i USA som lar meg låne streamingtjenestene. 😄 Hvis du har VPN, så er i alle fall første episoden tilgjengelig gratis i USA på CW - med reklame da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2022 #9946 Del Skrevet 14. oktober 2022 Popc0rn skrev (8 timer siden): Nei, den finnes ikke på norske streamingtjenester enda. Men jeg har en god venn i USA som lar meg låne streamingtjenestene. 😄 Hvis du har VPN, så er i alle fall første episoden tilgjengelig gratis i USA på CW - med reklame da. Takk Jeg prøvde med VPN, men CW går ikke an å spille av i Opera, og vpn som jeg la inn som extension i Chrome funket ikke, så jeg fikk ikke sett. Prøver igjen senere. I mellomtiden har jeg sett på The Rookie, Resident Alien og Handmaid's Tale (som jeg syns tok seg opp igjen de to siste episodene nå) Anonymkode: 29754...49b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Popc0rn Skrevet 14. oktober 2022 #9947 Del Skrevet 14. oktober 2022 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Takk Jeg prøvde med VPN, men CW går ikke an å spille av i Opera, og vpn som jeg la inn som extension i Chrome funket ikke, så jeg fikk ikke sett. Prøver igjen senere. Anonymkode: 29754...49b Tror nok ikke de gratis-VPNene funker så bra til slikt. De fleste streamingtjenester prøver å hindre at folk bruker VPN for å få tilgang til innhold i andre land, selv om det er fullt lovlig. Jeg har Nord VPN og det funker som regel hvis jeg velger by, men sjeldent hvis jeg bare velger land. Jeg har sett serier på CW med Nord VPN, så det vet jeg går i alle fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2022 #9948 Del Skrevet 14. oktober 2022 Popc0rn skrev (1 time siden): Tror nok ikke de gratis-VPNene funker så bra til slikt. De fleste streamingtjenester prøver å hindre at folk bruker VPN for å få tilgang til innhold i andre land, selv om det er fullt lovlig. Jeg har Nord VPN og det funker som regel hvis jeg velger by, men sjeldent hvis jeg bare velger land. Jeg har sett serier på CW med Nord VPN, så det vet jeg går i alle fall. Takk for tips igjen. Anonymkode: 29754...49b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 14. oktober 2022 #9949 Del Skrevet 14. oktober 2022 CrazyCatLady2500 skrev (På 2.10.2022 den 11.56): Gjorde du? Men du, jeg legger på et spoilervarsel, for jeg lurer på noe. Skjul innhold Hadde virkelig Marius og Elvira et forhold?! Skjønte ikke det, jeg. Spoiler Var litt mangelfull enkelte av storyene der ja syns jeg. Men mener ikke det var noe tvil om at de hadde et forhold. Vi så videoen der det så høyst frivillig ut, og under avhør med politiets spesialenhet ble det jo bekreftet. Men syns det ble tatt alt for lett på ja! Skjønner at det var saftig nok til at Marius lot seg presse (gi ut GPS-sporingen) ettersom det var et ulovlig forhold. Men at Elvira ble med for å spre asken ga absolutt ingen mening. Jeg som datter hadde aldri latt et mindreårig barn som hadde et forhold til faren min bli med på det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 14. oktober 2022 #9950 Del Skrevet 14. oktober 2022 Amatariel skrev (3 minutter siden): Vis skjult innhold Var litt mangelfull enkelte av storyene der ja syns jeg. Men mener ikke det var noe tvil om at de hadde et forhold. Vi så videoen der det så høyst frivillig ut, og under avhør med politiets spesialenhet ble det jo bekreftet. Men syns det ble tatt alt for lett på ja! Skjønner at det var saftig nok til at Marius lot seg presse (gi ut GPS-sporingen) ettersom det var et ulovlig forhold. Men at Elvira ble med for å spre asken ga absolutt ingen mening. Jeg som datter hadde aldri latt et mindreårig barn som hadde et forhold til faren min bli med på det! Nettopp! Spoiler Og gamle mannen, liksom, uflidd og fæl. Hvorfor skulle hun finne ham tiltrekkende? Og hvorfor laget de ikke mer ut av det etterpå- om ikke annet for å sende et signal til jenter som ser på, at dette ikke er ok/at det er den voksne sitt ansvar? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 14. oktober 2022 #9951 Del Skrevet 14. oktober 2022 Ukjent arving Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2022 #9952 Del Skrevet 14. oktober 2022 Klassen Anonymkode: 9ee48...3cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ænema Skrevet 14. oktober 2022 #9953 Del Skrevet 14. oktober 2022 ukjent arving sesong 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2022 #9954 Del Skrevet 14. oktober 2022 Etter en episode med Dahmer på tv, valgte jeg å se resten på tlf. Der kunne jeg sette opp hastigheten til 1,5. Gikk mye raskere og Bøe slikt sett en bedre fornøyelse. The thing about Pam var gøy å se. Surrealistisk! Anonymkode: 86784...b95 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DeLorean Skrevet 14. oktober 2022 #9955 Del Skrevet 14. oktober 2022 The Dropout og The Bear På Disney+ Fornøyd med begge to 🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2022 #9956 Del Skrevet 14. oktober 2022 FruR skrev (På 11.10.2022 den 19.11): The bear fy søren for en serie Så den lå på Disney, starta kun å se på fordi du anbefalte. Takk, elsker den så langt! Anonymkode: 58166...9df 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EnKoppKaffe Skrevet 15. oktober 2022 #9957 Del Skrevet 15. oktober 2022 Sesong 2 av På Jakt Etter Seriemordere (Netflix). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #9958 Del Skrevet 16. oktober 2022 Popc0rn skrev (På 13.10.2022 den 16.31): Søk på for eksempel justwatch.com : https://www.justwatch.com/no/tv-series/the-bear-2022 Takk for tips, jeg fant den på Disney tilfeldigvis også Anonymkode: 58166...9df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #9959 Del Skrevet 16. oktober 2022 Toll Anonymkode: 9ee48...3cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AprilRyan Skrevet 16. oktober 2022 #9960 Del Skrevet 16. oktober 2022 Sett ferdig The watcher. Jeg likte den, men merkelig å tenke på at det er basert på en sann historie. Lurer på hvem denne 'The watcher' er og hva som er motivasjonen bak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå