Gå til innhold

Sist sette tv-serie?

Anglofil

Anbefalte innlegg

Gjest AprilRyan
AnonymBruker skrev (På 1.10.2022 den 23.59):

Anonymkode: 167d6...b33

Håper den kommer på noen norske streamingtjenester snart. Jeg har lest bøkene og sett den gamle filmen så da må jeg se denne også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AprilRyan skrev (18 timer siden):

Noe jeg ikke skjønner er hvorfor norske serier skal ha så latterlige og overdrevne karakterer. Det blir nesten litt karikert.

Det skjønner ikke jeg heller. Sjeldent sett gode norske filmer/serier i så måte. Dette får jo svensker og ikke minst danskene til. 

Begynte å se hodejegerserien men den klarte jeg bare et par minutter av. Der mener jeg å huske at filmen ikke var så verst. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ænema skrev (13 timer siden):

Den har jeg akkurat sett og.

Kokko dame 😳

Anonymkode: caf1e...3ce

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Dahmer"... Skjønner IKKE at denne serien er så pupp, altså :overrasket: Dette var en gigantisk snoooze-fest...  Klarte ikke mer enn to episoder :veslejenta:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker 42 skrev (På 5.10.2022 den 19.01):

"Dahmer"... Skjønner IKKE at denne serien er så pupp, altså :overrasket: Dette var en gigantisk snoooze-fest...  Klarte ikke mer enn to episoder :veslejenta:

Klarte ikke og fullføre den heller. Og jeg har ei greie for seriemordere. Skuespillerne var gode, men veldig kjedelig fremført av livet til Dahmer. Går veldig treigt.

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser sex and the city, for sikkert hundrede gang 🦵🏻💋 Er lenge siden sist nå, så jeg koser meg jeg 😍

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adobyen
Maestro skrev (6 minutter siden):

Klarte ikke og fullføre den heller. Og jeg har ei greie for seriemordere. Skuespillerne var gode, men veldig kjedelig fremført av livet til Dahmer. Går veldig treigt.

Jeg begynte på den, men likte ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maestro skrev (8 minutter siden):

Den var t.o.m  snygt filmad, og med gode skÅdier på toppen av det hele ....  Den var bare dørganes kjedelig, og driiiit treig... Og jeg "kjeftet" på noen andre som sa episodene var for lange i en annen tråd også 😅  Shame on me!

Liker krimskrams og sånne "real crime"-greier, men dette var sove-medisin av versteste sort, altså :daane:  Sliter fortsatt med å forstå hvorfor den er så pupp :vetikke: 

Endret av AnonymBruker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Polly Ester skrev (På 17.9.2022 den 1.28):

Så det Handmaid's Tale S05 E1 og E2 i går og kjenner at jeg nesten gleder meg til serien er over nå, for nå begynner den å bli irriterende. 

Da er det bare å grue seg til siste sesong🙈😅

Anonymkode: ada57...307

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt Manifest på lista lenge, og enda ikke sett den. Så lenge at den ble tatt av lista mi, og så nylig lagt til igjen fordi jeg hører mye bra om den. Sesong 4 kommer snart haha. Vel, jeg liker den! Tror jeg kommer til å fortsette å se på den. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Popc0rn skrev (14 minutter siden):

Har hatt Manifest på lista lenge, og enda ikke sett den. Så lenge at den ble tatt av lista mi, og så nylig lagt til igjen fordi jeg hører mye bra om den. Sesong 4 kommer snart haha. Vel, jeg liker den! Tror jeg kommer til å fortsette å se på den. 

Om 28 dager, ja 😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

The Offer [SkyShowtime]

Vellaget og forfriskende i disse "tusser og troll"-dager på TV-serie fronten. Tar for seg alle utfordringene med å lage Gudfaren, spesielt hvor kaotisk ledelsesapparatet i filmselskaper er (jfr. Warner bros. i dag). Meget god casting, hvor spesielt Juno Temple og Miles Teller skinner (igjen).

Endret av Lurium
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AprilRyan

Så ferdig Fenris og tenkte at den kanskje ikke var så ille allikevel, men etter siste episode så var det flere ting jeg ikke likte. Synes endel av dialogen var svært unaturlig og spesielt i siste episode. Idéen var god, men gjennomføring ikke like god.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker 42 skrev (På 5.10.2022 den 19.01):

Klarte ikke å fullføre her heller.😴

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...