Gå til innhold

Sist sette tv-serie?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Så siste episode av stay close i kveld. Veldig bra. Nå gjelder det å finne noe som det like bra!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Siste episode av sesong 1 av "the sinner" 

Skrevet

Bump :)

Anonymkode: 9ee48...3cc

Skrevet

Superman & Lois S02E03

• Liker 3
Skrevet

De tre første episodene av Single Drunk Female. Midt på treet. Gir den flere sjanser.

Skrevet
Popc0rn skrev (På 27.1.2022 den 13.38):

Superman & Lois S02E03

Så den episoden selv i går. :) 

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Feel Good. Koselig og underholdende, men den ene hovedrollen, May, irriterer meg litt

Anonymkode: dbe6a...9e5

Skrevet

Nå holder jeg på med American Horror Story sesong 3 Coven. Jeg så sesong 1 og 2 da de kom og så ble serien satt på pause hos meg siden jeg ikke er så fan av antologi-serier. Hver sesong er jo som en ny serie, bare med mange av de samme skuespillerne. Jeg liker å følge karakterene over tid, jeg. Det er derfor jeg liker serier bedre enn filmer. 

• Liker 1
Skrevet

Henger litt etter, men catcha opp med siste sesong av The Walking Dead, og siste episode av Snowpiercer. Kjedelig at det kommer en episode så sjeldent. 

Anonymkode: a3159...8b6

• Liker 1
Skrevet

SWAT, første halvdel av sesong 5.

Skrevet

Locke & Key, snart ferdig med andre sesong

• Liker 1
Skrevet
Popc0rn skrev (På 24.1.2022 den 1.56):

Jepp! 😄 Kan anbefale TV-kalendere for å holde styr på når episoder kommer. Jeg bruker både Pogdesign TV Calendar og JustWatch. Jeg føler jeg trenger begge, men folk flest klarer seg nok med én av dem. :P Hvis man bare streamer, så er JustWatch best.

I helga har jeg sett sesong 1 av Raised by Wolves. Fy søren så bra serie! Hvorfor har denne ligget på lista mi i over ett år? 😬 Jaja, klar for sesong 2 om ca 2 uker til da!

Lurt, takk for tips! 

Anonymkode: ad496...d5c

Skrevet

The Woman in the House Across the Street from the Girl in the Window. Halvveis i sesongen nå og hektet.

Gjest Alterego666
Skrevet
Rumle skrev (På 22.1.2022 den 20.53):

Ozark

Jeg også. Midtveis i siste sesong nå. 
The stakes are getting higher.

Skrevet

All of us are dead, elsker zombier sjangeren

Anonymkode: 9aaac...cb5

Skrevet

Yellowstone 

Anonymkode: 519f7...c28

• Liker 3
  • Hjerte 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...