Gå til innhold

Sist sette tv-serie?

Anglofil

Anbefalte innlegg

Cid skrev (34 minutter siden):

Jeg er spent på de Rick filmene som skal komme

Oi, det hadde jeg ikke fått med meg. Kult!

Da jeg søkte fant jeg også Walking Dead - World Beyond som jeg heller ikke hadde fått med meg. Den står på lista mi over serier jeg skal sjekke ut nå. 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Popc0rn skrev (4 minutter siden):

Oi, det hadde jeg ikke fått med meg. Kult!

Da jeg søkte fant jeg også Walking Dead - World Beyond som jeg heller ikke hadde fått med meg. Den står på lista mi over serier jeg skal sjekke ut nå. 😅

Rart å tenke på at original serien tar slutt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har begynt og se på Mare of Easttown, hittil synes jeg den er veldig bra, sett 3 episoder :)

Anonymkode: 9ee48...3cc

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For All Mankind - første sesong var bra, denne er veldig langtrukken. Det er i grunnen rart det kommer en ny sesong, men det som skjer i episode 9 og 10 må være veldig bra (er i episode 9 nå)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sofie777 skrev (På 10.12.2021 den 13.46):

Disse to har en stor skuespiller felles :) Har kun sett/lest/hørt Wheel of Time, men hører mye bra om Papirhuset

Jeg har bare sett Papirhuset, syns serien er fantastisk! Hvilken skuespiller fra Papirhuset er med i Wheel of Time? Og hvor går den serien?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 22.11.2021 den 20.03):

Jeg har sett alle 8 i dag. Jeg ble positivt overrasket over serien. Jeg liker vanligvis ikke sånt, men du og du så virkelighetsnær den var altså. Akkurat sånn big pharma holder på. 

Anonymkode: c4430...3b8

Ja, det er jo en sann historie.

Anonymkode: dbe6a...9e5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hulderen skrev (4 timer siden):

Jeg har bare sett Papirhuset, syns serien er fantastisk! Hvilken skuespiller fra Papirhuset er med i Wheel of Time? Og hvor går den serien?

Alvaro Morte og Amazon Prime

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Papirhuset var veldig bra!😀 Anbefales. Har lyst til å se My Name, Peaky Blinders og Kingdom på Netflix. Noen som har sett de seriene, og vil fortelle om de var bra? 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...