Gå til innhold

Sist sette tv-serie?

Anglofil

Anbefalte innlegg

Sett ferdig Mare of Easttown - den slutten så jeg ikke kom. Digger Kate Winslet i den rollen. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest TheCatLady

Sweet tooth. Veldig søt og fin serie. Liker godt gretne/sure/strenge karakterer sammen med en søt og naiv karakter. Trodde egentlig at denne skulle være skikkelig teit, men synes den var koselig og søt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mare of Easttown. Likte den, men synes ikke alle var like flinke i rollene sine. Winslet derimot var fab! 😊

Bortført, helt grei, men ikke i nærheten av Homeland. Kunne nok fungert bedre med andre skuespillere. 

Endret av Sweetheaven
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Rumle skrev (2 minutter siden):

Little fires everywhere

Hvor?

Anonymkode: 7c4ee...5c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tenk positivt
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Easy på Netflix

Anonymkode: 90a96...dba

Hva handler den om.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Sweet tooth - Netflix. 

Har bare komt til episode 2, men liker serien overraskende godt. Søt serie som handler om en liten hjortegutt. 

Anonymkode: 34fd9...d78

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Black summer 😂 jaja, så gjennom hele selv om jeg fulgte så veldig med. Zombier er vanskelig å ta seriøst, men dæven som jeg lo.

Anonymkode: 37572...1bd

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Humleguri skrev (23 minutter siden):

Hvide Sande på NRK-appen. Dansk krim

Er den verdt å se? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

"Tom Clancys Jack Ryan" - rå serie, godt skuespill og generelt god kvalitet, bra balanse mellom spenning, drama og action. 9/10

"The Wilds" - ræva skuespill, dårlig serie, lite troverdig og generelt dårlig. Så ferdig, mest fordi mange kommentarer på imdb mente de som stemte den ned ikke kunne sett hele. Jeg har nå sett hele, og gir den 2,5/10.

"Upload" - midt på treet på de fleste måter, men bare glimtvis morsom. Interessant utgangspunkt, kan bli bra i neste sesong. 5,5/10

"Forever" - ikke verdt å se, forsøkte et par episoder før jeg ga opp og skrudde av. Skuespillerne kan være artige nok i andre serier/sammenhenger, men dette fungerer bare ikke. Ikke det verste jeg har vært borti, men ikke langt unna. 2/10

Ja, denne måneden er det Amazon Prime som får gjennomgå.

Anonymkode: c27f0...5ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...