Gå til innhold

Sist sette tv-serie?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Syns det er supertrøtt at Le Bureau er ferdig.. Noen som vet om det kommer flere?😍 I know this much is true ble litt tung for meg pdd.. Noen som vet om en god serie som ligner på Le Bureau?😊

Anonymkode: 40f34...e73

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sjukt oklar på SVT play. Morsom serie. 

Anonymkode: 9aa0f...9ee

Gjest Gladama
Skrevet

Noen som har en god netflix serie å anbefale.. 

AnonymBruker
Skrevet

Har akkurat sett ferdig Kalifat og har kommet til midt i sesong 2 på Papirhuset. Spennende serier 🤗

Anonymkode: c5e80...a2d

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, Gladama skrev:

Noen som har en god netflix serie å anbefale.. 

Vet ikke hva du har sett og ikke, orker ikke å sette meg inn i tråden, men hva med en av nevnte ovenfor? 😊

Anonymkode: c5e80...a2d

Skrevet

Og nå går jeg over til første episode av Hollywood på Netflix

Tv 25.05.20.png

• Liker 1
Skrevet
På 16.5.2020 den 22.26, visp skrev:

Jo, veldig bra skuespill. Nå liker jeg Mark Ruffalo veldig godt også. Man sitter jo ikke og ler av den akkurat for den var ganske tung syns jeg, haha. Har du sett den første? Utifra hjertene så likte du den?? :laugh:

Oi, har visst klart å ikke få med meg det du skrev her, sorry! 😊 Nei, har ikke sett den enda, men leste boken da den kom ut for lenge siden, den gjorde veldig inntrykk. Liker Mark Ruffalo veldig godt jeg og! :Nikke:

• Liker 1
Skrevet

Fått skikkelig "dilla" på "Ka me gjÆr I skuggane"... Har sett alt som er av serien ! :hjerte::hjerte: (sikkert ikke for alle men  :fnise:

Trailer, for de som måtte være interessert!

Spoiler

Skrevet

Better Call Saul sesong 4 og 5. Litt kjedelig innimellom, men digger Saul Goodman. Gleder meg til neste sesong. 

Skrevet
1 time siden, Beeblebrox skrev:

Fått skikkelig "dilla" på "Ka me gjÆr I skuggane"... Har sett alt som er av serien !  (sikkert ikke for alle men   :hjerte::hjerte::fnise:

Trailer, for de som måtte være interessert!

Skjul innhold

Hehe, digger oversettelse til nynorsk!! Har noen selv: Dittan e øss, Kviss-kvass forr ei linje e d enivey? God serie, gleder meg til å begynne på sesong 2 snart!

AnonymBruker
Skrevet

Kalifat 👍

Anonymkode: 8a757...8dc

Skrevet
På 31.5.2020 den 23.26, sofie777 skrev:

Hehe, digger oversettelse til nynorsk!! Har noen selv: Dittan e øss, Kviss-kvass forr ei linje e d enivey? God serie, gleder meg til å begynne på sesong 2 snart!

Tror ingen av de seriene er for meg, men med "alternativ-tittel" så høres de i alle fall litt spennende ut! :fnise:

• Liker 1
Gjest Vinglepetra
Skrevet

The let down på Netflix likte sesong 1 best 

Singelmamma på NRK TV, synes den var morsom 

AnonymBruker
Skrevet

Crash Landing On You på Netflix. Utrolig fin!!

Anonymkode: 61e3c...79e

AnonymBruker
Skrevet

You.

Anonymkode: 1bbcc...e69

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...