Gå til innhold

Sist sette tv-serie?

Fremhevede innlegg

Skrevet

American Gods, Star Wars Resistance, Madam Secretary og Arrow. I tillegg en episode om Silkeveien på Viasat History

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så de to første episodene av The Act på HBO i går, og gleder meg til den neste blir sluppet. Jeg kjenner til den virkelige historien også, så det er interessant (og ganske creepy) å se den bli dramatisert. 

Gjest Zeitgeist
Skrevet

Nå som andre sesong av American Gods er her, har helga blitt brukt til binge-watching av American Gods første sesong

Skrevet

Har sett After life,  som var knallgod! Ricky Gervais spiller veldig bra! 

Har også sett Rebellions om starten på den irske republikken. Den likte jeg også godt . 

Og Subbura sesong 2. Den hadde jeg gledet meg til i et år! 

• Liker 1
Skrevet

Hvis jeg ikke hadde møtt deg

Skrevet

Gotham, Star Trek: Discovery, The Orville, Station 19, Will & Grace og For the People

Skrevet

After Life. Ble veldig positivt overrasket.

• Liker 2
Skrevet

RuPaul's Drag Race og RuPaul's Drag Race Untucked ✌️

Skrevet

Tunnelen på NRK TV. Ikke så verst! 

Skrevet

Modern Family

Station 19

For The people

Gjest kittkatt
Skrevet

Så en episode av «heimebane» og en av «station 19» i morges, og ser på «perfekte steder» nå 💁🏼‍♀️

Gjest Cafedama
Skrevet
På 24.3.2019 den 11.52, Clefable skrev:

Så de to første episodene av The Act på HBO i går, og gleder meg til den neste blir sluppet. Jeg kjenner til den virkelige historien også, så det er interessant (og ganske creepy) å se den bli dramatisert. 

Hva handlee den om.. 

Gjest thejohan
Skrevet

KUWTK, The Act, Ambulansen, Killing Eve, The Blacklist og Pretty Little Liars The Perfectionists

Skrevet

Good girls på Netflix 😁

Skrevet

Agatha Christie's Marple

The Orville

Lucifer

Skrevet

What we do in the shadows, The Magicians, Whiskey Cavalier, Grey's Anatomy, Star Trek Discovery og Station 19

Skrevet

The Act. Jeg har ikke sett dokumentaren enda, men for en forferdelig, trist og tragisk historie. Tenk å leve sånn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...