Gå til innhold

Sist sette tv-serie?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
På 23.12.2018 den 19.23, -jk- skrev:

Nå er jeg akkurat ferdig med sesong 5 av The 100 og sesong 3 av The Expanse. Begge innfridde til de grader :)

Hvor så du sesong 5 på the 100?????

Skrevet
14 minutter siden, Nåleputa skrev:

Hvor så du sesong 5 på the 100?????

Måtte laste den ned (torrent). Netflix ligger jo håpløst (+ litt til) langt bak med denne glitrende serien. 

Skrevet

"You" på Netteflixa

Anonymkode: a7195...ee9

• Liker 1
Skrevet

"Vår tid er nå" på Nrk. Fantastisk fin serie fra etterkrigstida i Sverige. 

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, Khloe P.T skrev:

"Vår tid er nå" på Nrk. Fantastisk fin serie fra etterkrigstida i Sverige. 

Støtter den, fantastisk fin serie. Sesong 1 og 2 ligger ute, sesong 3 (siste) slippes neste år.

Skrevet

Hele gårsdagen gikk med til å se Homecoming (den med Julia Roberts) og i dag hørte jeg Afterbuzzene for serien. Jeg fikk også sett Delicious, The Orville, Counterpart og Doctor Whos nyttårsspesial

AnonymBruker
Skrevet

Har begynt å se på Tunnelen på NRK! Likte Broen så godt, og det er en kopi av denne serien.

Anonymkode: c8ba7...a3c

• Liker 1
Skrevet

Haven

Skrevet

Once upon a time. Har begynt å se sesong 1 igjen. Synes sesong 1 og 2 var de beste. Sesong 7 har jeg ikke giddet å se

Skrevet
2 timer siden, smalls skrev:

Once upon a time. Har begynt å se sesong 1 igjen. Synes sesong 1 og 2 var de beste. Sesong 7 har jeg ikke giddet å se

Jeg har sett sesong 7, den er virkelig ikke verd å se det er nesten en kopi av sesong 1

Skrevet
1 time siden, Aragorn ll Elessar skrev:

Jeg har sett sesong 7, den er virkelig ikke verd å se det er nesten en kopi av sesong 1

Hørt at sesong 7 er dårlig, så hopper over den. Koser meg med sesong 1 👌

Skrevet

MacGyver, Michael McIntyre's Big Show. God Friended Me, NCIS Los Angeles og Les Misérables

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...