Gå til innhold

Sist sette tv-serie?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har nettopp starta på Greys Anatomy (ses 3 nå)

Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

w

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet

Colony, Graham Norton, Stan Lees Lucky Man og Sleepy Hollow

Skrevet

Sunday without God (mini-serie forsåvidt).

Gjest Zeitgeist
Skrevet

X-files, den siste episoden. Var like herlig schnål som en rekke av de andre. Forøvrig så stemmer det Dr. Scully sier om hjerneaktivititet (mer sier jeg ikke i frykt for spoiling).

Skrevet (endret)

36 minutter siden, Lafemmemauvaise skrev:

X-files, den siste episoden. Var like herlig schnål som en rekke av de andre. Forøvrig så stemmer det Dr. Scully sier om hjerneaktivititet (mer sier jeg ikke i frykt for spoiling).

Kan jeg spørre hvordan du kan se en episode som ikke har kommet ut i USA? (Og som jeg ikke finner på de "spesielle" plassene en gang). Regner med det er sesong 10, episode 6 du snakker om.

Castle, Colony, Madam Secretary, X-files (episode 5 som er gårsdagens i USA), The Magicians og 11.22.63 (serie om en som reiser tilbake i tid for å løse mordet på Kennedy).

Endret av sofie777
Skrevet

Veipatrulien. (Max)

Goldrush. (Discovery)

Top Gear races. (BBC Brit)

Car crash tv. (BBC Brit)

Gjest Zeitgeist
Skrevet
1 time siden, sofie777 skrev:

Kan jeg spørre hvordan du kan se en episode som ikke har kommet ut i USA? (Og som jeg ikke finner på de "spesielle" plassene en gang). Regner med det er sesong 10, episode 6 du snakker om.

Castle, Colony, Madam Secretary, X-files (episode 5 som er gårsdagens i USA), The Magicians og 11.22.63 (serie om en som reiser tilbake i tid for å løse mordet på Kennedy).

Beklager, jeg så episode 5 av sesong 10 ("Babylon"). Skulle ha skrevet det i innlegget mitt. 

Skrevet
35 minutter siden, Lafemmemauvaise skrev:

Beklager, jeg så episode 5 av sesong 10 ("Babylon"). Skulle ha skrevet det i innlegget mitt. 

Ok  :) "den siste" og "den siste" betyr jo to forskjellige ting. Litt forvirrende, men sånn er det.

Skrevet

Smallville. Veldig hyggelig å se på denne serien igjen, men jeg må le litt av skuespillet og storyene noen ganger. :)

Anonymkode: 4fa8a...a33

Skrevet

Hell On Wheels

Shameless US

Anonymkode: 837f1...803

Skrevet

Open heart. Anbefales ikke. Kanskje for tenåringer? 

Skrevet
Den 2/15/2016 at 23.01, sofie777 skrev:

Colony, Graham Norton, Stan Lees Lucky Man og Sleepy Hollow

Har begynt å se den jeg også, lovende, lovende. Og lastet ned piloten av Vinyl nå, det blir helgelektyre tenker jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...