Gå til innhold

Sist sette tv-serie?

Fremhevede innlegg

Skrevet

sofie777 :-) Takk for svar.

Lurer på noe med Viaplay, har akkurat ordnet det i dag :)))

Kan du si meg noe om det ??

Jeg har sett noen serier som er gratis i dag der, og en gratis film. Får se det gratis i 30 dager det jeg har lastet gratis og lagret..

Anonymkode: 24cbc...a7b

Har dessverre kun hatt Viaplay en måned (gratismåneden) så vet ikke mye om den. Men man laster vel ikke ned noe, bare ser det man ser, ingenting blir lagret på datamaskinen for senere bruk. Det er ihvertfall ikke sånn jeg har oppfattet at det fungerer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har dessverre kun hatt Viaplay en måned (gratismåneden) så vet ikke mye om den. Men man laster vel ikke ned noe, bare ser det man ser, ingenting blir lagret på datamaskinen for senere bruk. Det er ihvertfall ikke sånn jeg har oppfattet at det fungerer.

Hjeeeeelp... kansje jeg for den regningen :/

Kansje jeg har gjort feil og trudd det var gratis 

Skrevet

haha din kommentar kom ikke opp før jeg oppdaterte siden :fnise:

Men ja, den siden er gull verdt. Her har du listen over "coming soon", altså filmer som kommer, mye å glede seg til! http://www.imdb.com/movies-coming-soon/?ref_=nv_mv_cs_4
Nettsiden er litt som wikipedia, for filmer og serier! :) :) 

Det er gratis å lage seg en bruker. Du kan da lage lister selv over favoritt filmer, eller filmer du har sett og likt. 

Takk NasseNøff :)))

Skrevet

Hjeeeeelp... kansje jeg for den regningen :/

Kansje jeg har gjort feil og trudd det var gratis 

Det er gratis første måned, men det skal ikke være mulig (uten at du eventuelt har stor teknisk kompetanse) å laste ned serier/filmer til din pc. Du kan kun se dem på Viaplay sin spiller.

Skrevet

The Walking Dead sesong 4. Hvorfor ligger ikke denne tråden under Tv og Film egentlig?

Skrevet

The Simpsons
 Home and Away.
 Mord og Mysterier.

Anonymkode: c301e...816

Skrevet

2x Bones og The Big Bang Theory (likte slutten :bolledeig:)

Skrevet

Så 3 episoder av Homeland igår. Spennende!!!

Skrevet

NCIS Los Angeles, Supergirl, The Expanse og Scorpion. I tillegg har jeg sett "Historia om Walt Disney" som minte meg på at jeg skal se en Disney-film om 13 timer og 13 minutter. Gleder meg villt!!

Skrevet

Okkupert.
 The Big Bang Theory
 Mord og Mysterier,

Anonymkode: c301e...816

Skrevet

The Expance, Childhood's End (del 3), konsertutgave av Nasville og THE BIG BANG THEORY (ja, med Star Wars-font på den måten, viktig for episoden).

vlcsnap-2015-12-18-18h50m13s420.png

Gjest Hold the door
Skrevet (endret)

-

Endret av Hold the door
Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

w

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet

The Librarians og When Calls the Heart

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...