Gå til innhold

Sist sette tv-serie?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så langt i dag (før Tour de France), Wayward Pines og Under the Dome, snart blir det Graceland. Under TdF-sendingen ser jeg Cilla i reklamepausene.

Skrevet

Recruits (Australsk dokumentarserie om ambulansemedarbeidere).

Skrevet

Hviledag i Tour de France, så i dag har jeg sett Dark Matter, Defiance, Killjoys, The Messengers og Ballers, så nå er jeg nesten ajour. Det blir nok noen runder Lizzie Bennet resten av kvelden også.

AnonymBruker
Skrevet

NCIS

Castle

CSI: Cyber.

cyber attack hacking anonymous FBI CIA

Anonymous poster hash: e350e...eba
Skrevet

Har nettopp begynt på Marrried with children, serien heter vel bare Bundy eller noe i Norge om jeg husker rett. Aldri sett det før, bare hørt mye om den, og syntes egentlig aldri den hørtes så morsom ut som jeg har hørt fra andre basert på konseptet. Men etter de første fem episodene av sesong 1 kan jeg allerede si meg frelst, og Al Bundy og Peggy er herlige karakterer!

Skrevet

True Detective og Mr. Robot (merkelig at Christian Slater aldri snakker med de andre, bare med Elliot).

Gjest Jacklost
Skrevet

The Fresh Prince of Bel-Air (R.I.P James Avery :()

Skrevet

Extant, Suits og Beauty and the Beast

Skrevet (endret)

Mr. Robot (merkelig at Christian Slater aldri snakker med de andre, bare med Elliot).

Hmm, godt poeng som jeg ikke hadde tenkt over, en form for schizofreni kan jo også forklare at relasjonene mellom Elliot og de andre i gruppa er litt "snodig", (spesielt Darlene).

Endret av Lurium
Skrevet (endret)

Hmm, godt poeng som jeg ikke hadde tenkt over, en form for schizofreni kan jo også forklare at relasjonene mellom Elliot og de andre i gruppa er litt "snodig", (spesielt Darlene).

Han tar jo en god del stoffer som helt sikkert er medvirkende også.

Jeg tenkte ikke over det i begynnelsen, men så snakket de så mye om det på Afterbuzz at jeg begynte å følge med.

Artig med paret som snakket svensk og dansk med hverandre, forresten.

Endret av sofie777
AnonymBruker
Skrevet

NCIS

Castle.

Anonymous poster hash: e350e...eba
Skrevet

Extreme hoarders :bond:

Skrevet

Miniserien Tut, Royal Pains (sesongfinale etter 8 episoder :'( ), Extant og halve Mr. Robot.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...