Gå til innhold

Sist sette tv-serie?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Malcom i Midten

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Mord og Mysterier.

Anonymous poster hash: e350e...eba
Skrevet

Grey's Anatomy.

Skrevet

Nashville

The Good Wife

Glee (siste episode)

Skrevet

Buffy the vampire slayer for sikkert 10`ende gang. Blir aldri lei  :fnise:

Skrevet

Jeg er dårlig på å huske og se på tv-serier, men et par stykker har jeg greid å huske. Favoritten er The Big Bang Theory. Herlig serie! Har den serien på dvd også, og i tillegg til å ha sett hele serien der et par ganger, har jeg sett de aller fleste episodene også i gjentatte repriser på tv. Blir aldri lei, den serien er knallbra. Så den husker jeg å se. Nå har de tatt sommerferie, sesongslutt var nylig, så det blir lenge å vente til neste nye episode i neste sesong...! :grine:

Ellers har jeg prøvd å følge med på et par serier på TV3. Den ene er Svenske Hollywoodfruer, rett og slett fordi jeg ser med skrekkblandet fascinasjon på den famøse Gunilla Persson. Herregud, for et menneske, totalt rensket for selvkritikk og sosiale antenner. Uten henne i serien, hadde jeg vel ikke giddet å se på.

Den andre serien på TV3 jeg ser, er den berømte Luksusfellen, ser både den norske og svenske utgaven. Bevare meg vel for en total mangel på enkle mattekunnskaper, logisk sans, økonomisk innsikt og sunn fornuft som går igjen hos de fleste av disse deltakerne...!  Noen ganger tenker jeg bare "Hvordan er det overhodet mulig...!??"

Skrevet

Jeg er dårlig på å huske og se på tv-serier, men et par stykker har jeg greid å huske. Favoritten er The Big Bang Theory. Herlig serie! Har den serien på dvd også, og i tillegg til å ha sett hele serien der et par ganger, har jeg sett de aller fleste episodene også i gjentatte repriser på tv. Blir aldri lei, den serien er knallbra. Så den husker jeg å se. Nå har de tatt sommerferie, sesongslutt var nylig, så det blir lenge å vente til neste nye episode i neste sesong...! :grine:

Neste sesong begynner i USA 21. september, så det er bare å stille inn alle nedtellingskalendre ;)

AnonymBruker
Skrevet

NCIS og CSI:NY.

Skrevet

Orange Is the New Black.

Skrevet

Your Family or Mine og Dark Matter (ny sci-fi-serie)

AnonymBruker
Skrevet

Mord og Mysterier.

Skrevet

Orange is the new black.. På siste episode nå :( 

Skrevet

Revenge (siste episode)

Pretty little liars

New girl

Orange is the new black

AnonymBruker
Skrevet

Dig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...