Gå til innhold

Sist sette tv-serie?

Anglofil

Anbefalte innlegg

Butterflies Series 1-4

Morsom komedie, gøyalt å se Geoffrey Palmer i en litt yngre utgave.

The Julekalender

Genial!

Little House on the Prairie: Season 2

Nostalgi. ;)

Kalde føtter: Hele sesong 2 og 5

Simpelthen elsker den serien!

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Ballykissangel Serie 1 - 3 (1996) - 9/10

Serien skuffer ihvertfall ikke, en kjempeflott og veldig morsom fortsettelse av der første sesong sluttet. Og en overraskende og tragisk slutt i den siste episoden av sesong 3. :overrasket:

Shakespeare Retold: Much Ado About Nothing (2005) - 8/10

En utrolig morsom og ikke minst orginal dramatisering av Shakespeares kjente stykke. Vi følger ekskjærestene Beatrice og Benedick og deres konstante krangling.

Shakespeare Retold er en serie med forskjellige dramatiseringer av ulike Shakespearestykker, f. eks Macbeth og The Taming of the Shrew. Mine favoritter er Much Ado About Nothing og The Taming of the Shrew. Fantastisk! ;)

Inspector Lynley 2 - 8/10

Krimserie som med Inspector Lynley og sergant Havers i spissen. Laget som Beckserien, som en slags filmserie. Spennende og gode plot.

Endret av yvonne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

To the Manor Born (1979 - 1981)

Har sett denne serien nå kanskje 20 ganger, men jeg blir aldri lei! Herlig tv-serie, britisk humor på sitt beste. :D Serien holdt rekorden for flest tv-seere i Storbritannia med 24 millioner hver episode fram til 1996, da rekorden ble slått av Only Fools and Horses. Men serien er fremdeles den nest mest sette tv-serien i Storbritannia, og det sier vel sitt egentlig. :wink: Og i motsetning til i USA, så drar ikke britene ut sine serier i det uendelige (vel, som oftest). Serien har nemlig bare 21 episoder, som alle er fordelt over tre sesonger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Yes Minister (1980 - 1984)

Britisk humor på sitt beste. Som politisk aktiv får man innsikt i en del ting og tang, og denne serien tar nettopp mye av mine egne erfaringer så til de grader på kornet. Dette er en serie jeg faktisk skrattler av, det er så fantastisk morsomt. Serien har liksom alt; en god story, hysterisk morsom replikkveksling og et godt samspill mellom karakterene/skuespillerne. Blir aldri lei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...