sofie777 Skrevet 7. november 2012 #2064 Skrevet 7. november 2012 Bones og Revolution og nå er jeg endelig Ajour. Men i morgen kommer det tre lange og en kort, og jeg er litt opptatt, så da får jeg se hva jeg får til.
orgus Skrevet 8. november 2012 #2069 Skrevet 8. november 2012 Prison Break, alle sesongene ftw! Kongeserie! :D Spesielt den første sesongen 1
Rosadotten Skrevet 8. november 2012 #2072 Skrevet 8. november 2012 Kongeserie! :D Spesielt den første sesongen Jeg veeet, tror jeg har sett alle sesongene 4 ganger eller noe
orgus Skrevet 8. november 2012 #2073 Skrevet 8. november 2012 Jeg veeet, tror jeg har sett alle sesongene 4 ganger eller noe Uten å skrive noen spoilers så synes jeg slutten i sesong 4 trekker ut for lenge egentlig, ellers lite å utsette. Nå for tiden går det i Sopranos :D
Rosadotten Skrevet 8. november 2012 #2074 Skrevet 8. november 2012 Uten å skrive noen spoilers så synes jeg slutten i sesong 4 trekker ut for lenge egentlig, ellers lite å utsette. Nå for tiden går det i Sopranos :D Jeg liker når de trekker ut litt, gjør det mer spennende etter min mening :D Har du sett de 2 ekstra episodene? Jeg ble helt forvirret når jeg først ikke skjønte hvorfor de stod etter alt det andre... Har bare sett litt på Sopranos, men virker utrolig bra
orgus Skrevet 8. november 2012 #2075 Skrevet 8. november 2012 Jeg liker når de trekker ut litt, gjør det mer spennende etter min mening :D Har du sett de 2 ekstra episodene? Jeg ble helt forvirret når jeg først ikke skjønte hvorfor de stod etter alt det andre... Har bare sett litt på Sopranos, men virker utrolig bra Tok laaaang tid før jeg fikk sett slutten på s04, så må ærlig si at jeg husker ikke helt hvordan det hang sammen til slutt.. Sopranos er fantastisk! Det skjer ikke så vanvittig mye i hver episode, men det blir aldri kjedelig og aldri langdrygt! Anbefales på det høyeste :D
Rosadotten Skrevet 8. november 2012 #2076 Skrevet 8. november 2012 (endret) Tok laaaang tid før jeg fikk sett slutten på s04, så må ærlig si at jeg husker ikke helt hvordan det hang sammen til slutt.. Sopranos er fantastisk! Det skjer ikke så vanvittig mye i hver episode, men det blir aldri kjedelig og aldri langdrygt! Anbefales på det høyeste :D Uff da x) Noe jeg digget med Prison Break var at på slutten av hver episode, så tenkte jeg bare "De er screwed, å nei, de klarte det igjen" hver eneste gang xD Hmmm hmmm*Noterer Sopranos på serielisten sin* Endret 8. november 2012 av Rosadotten
orgus Skrevet 8. november 2012 #2077 Skrevet 8. november 2012 Uff da x) Noe jeg digget med Prison Break var at på slutten av hver episode, så tenkte jeg bare "De er screwed, å nei, de klarte det igjen" hver eneste gang xD Hmmm hmmm*Noterer Sopranos på serielisten sin* The Shield burde jo også stå der! Litt "gutteserie" kanskje men.. Du kan jo se en episode eller to så får du fort feelingen
Rosadotten Skrevet 8. november 2012 #2078 Skrevet 8. november 2012 The Shield burde jo også stå der! Litt "gutteserie" kanskje men.. Du kan jo se en episode eller to så får du fort feelingen Notert! 1
sofie777 Skrevet 9. november 2012 #2080 Skrevet 9. november 2012 CSI og Gullrekka på Nrk (Beat, Nytt og Skavland)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå