Gå til innhold

Sist sette tv-serie?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dexter, så sex og singeliv nå :)

Skrevet

Bones og Revolution og nå er jeg endelig Ajour. Men i morgen kommer det tre lange og en kort, og jeg er litt opptatt, så da får jeg se hva jeg får til.

Skrevet

Prison Break, alle sesongene ftw! :biggrin:

Skrevet

Prison Break, alle sesongene ftw! :biggrin:

Kongeserie! :D Spesielt den første sesongen :)
  • Liker 1
Skrevet

Kongeserie! :D Spesielt den første sesongen :)

Jeg veeet, tror jeg har sett alle sesongene 4 ganger eller noe :tommelsmil:

Skrevet

Jeg veeet, tror jeg har sett alle sesongene 4 ganger eller noe :tommelsmil:

Uten å skrive noen spoilers så synes jeg slutten i sesong 4 trekker ut for lenge egentlig, ellers lite å utsette. Nå for tiden går det i Sopranos :D
Skrevet

Uten å skrive noen spoilers så synes jeg slutten i sesong 4 trekker ut for lenge egentlig, ellers lite å utsette. Nå for tiden går det i Sopranos :D

Jeg liker når de trekker ut litt, gjør det mer spennende etter min mening :D Har du sett de 2 ekstra episodene? Jeg ble helt forvirret når jeg først ikke skjønte hvorfor de stod etter alt det andre...

Har bare sett litt på Sopranos, men virker utrolig bra :laugh:

Skrevet

Jeg liker når de trekker ut litt, gjør det mer spennende etter min mening :D Har du sett de 2 ekstra episodene? Jeg ble helt forvirret når jeg først ikke skjønte hvorfor de stod etter alt det andre...

Har bare sett litt på Sopranos, men virker utrolig bra :laugh:

Tok laaaang tid før jeg fikk sett slutten på s04, så må ærlig si at jeg husker ikke helt hvordan det hang sammen til slutt.. :(

Sopranos er fantastisk! Det skjer ikke så vanvittig mye i hver episode, men det blir aldri kjedelig og aldri langdrygt! Anbefales på det høyeste :D

Skrevet (endret)

Tok laaaang tid før jeg fikk sett slutten på s04, så må ærlig si at jeg husker ikke helt hvordan det hang sammen til slutt.. :(

Sopranos er fantastisk! Det skjer ikke så vanvittig mye i hver episode, men det blir aldri kjedelig og aldri langdrygt! Anbefales på det høyeste :D

Uff da x) Noe jeg digget med Prison Break var at på slutten av hver episode, så tenkte jeg bare "De er screwed, å nei, de klarte det igjen" :sjokkert: hver eneste gang xD

Hmmm hmmm*Noterer Sopranos på serielisten sin* :laugh:

Endret av Rosadotten
Skrevet

Uff da x) Noe jeg digget med Prison Break var at på slutten av hver episode, så tenkte jeg bare "De er screwed, å nei, de klarte det igjen" :sjokkert: hver eneste gang xD

Hmmm hmmm*Noterer Sopranos på serielisten sin* :laugh:

The Shield burde jo også stå der! Litt "gutteserie" kanskje men.. Du kan jo se en episode eller to så får du fort feelingen :)
Skrevet

The Shield burde jo også stå der! Litt "gutteserie" kanskje men.. Du kan jo se en episode eller to så får du fort feelingen :)

Notert! :laugh:

• Liker 1
Skrevet

Last resort og Grey's Anatomy :)

Skrevet

CSI og Gullrekka på Nrk (Beat, Nytt og Skavland)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...