Gå til innhold

Sist sette tv-serie?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sett ferdig Nepobaby. Veldig bra!!!
Også sett ferdig Nobody wants this. Som jeg gråt av den siste episoden ❤️

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Perine skrev (5 timer siden):

Jeg kom tilfeldigvis over LEGENDEN på netflix i går, den var skikkelig bra, og en sånn serie jeg ikke kunne stoppe før jeg hadde sett alle 6 episodene.  

Anmeldelse: Legenden, sesong 1 – Intenst press!

Enig. Så alle 6 episodene på en dag. Skikkelig bra. 

Anonymkode: b61be...150

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 23.10.2025 den 22.28):

Jeg ser på en svensk vampyr-serie (!) som passer godt i høstmørket. Färjan.

"På en vanlig finlandsfärja rullar två vampyrer ombord i en sliten husbil. Under natten på havet bryts plötsligt kontakten med land. Resan förvandlas till en fasansfull färd där din bästa vän kan bli en fiende, och där fiender tvingas samarbeta för att överleva."

Kilde:

Färjan | SVT Play

Den er basert på en bok ved samme navn. På Imdb har den fått ymse tilbakemeldinger, det er nok en serie man enten slett ikke liker eller digger. Selv var jeg ikke sikker på om det var noe for meg etter første episode, men det var SÅ verdt å se videre! Det er en samproduksjon, så kommer sikkert på NRK etter hvert. Hadde passet perfekt til Halloween 🎃

Anonymkode: 6f970...a8a

Og nå ligger den hos Nrk også, under navnet Blodcruise...💀

Blodcruise - NRK TV

Anonymkode: 6f970...a8a

Skrevet

Time Team
Star Trek: Strange New Worlds
Singelgåten
Hunting History
Legevakten

Skrevet

Task

Slow horses

The Diplomat 

Fantastiske, alle tre ❤️

Anonymkode: df719...41c

Skrevet
Rhodiola skrev (10 timer siden):

The Real Housewives of Salt Lake City. ❄️

De første to sesongene var jo Sikkelig action og drama men hvordan er de siste sesongene? 

Ser jaget og forræder nå. 

Skrevet
Perine skrev (14 timer siden):

Jeg kom tilfeldigvis over LEGENDEN på netflix i går, den var skikkelig bra, og en sånn serie jeg ikke kunne stoppe før jeg hadde sett alle 6 episodene.  

Samme her. Kom over denne tidig i ettermiddag og nå har jeg sett den ferdig. Blir slitsom dag på jobb i morgen, men verdt det. Spennende serie!

Anonymkode: 86784...b95

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Samme her. Kom over denne tidig i ettermiddag og nå har jeg sett den ferdig. Blir slitsom dag på jobb i morgen, men verdt det. Spennende serie!

Anonymkode: 86784...b95

Det er gøy når det dukker opp noe som fenger slik. Jeg håper at det kommer flere sesonger.

• Liker 1
Skrevet
FruR skrev (6 timer siden):

De første to sesongene var jo Sikkelig action og drama men hvordan er de siste sesongene? 

Ser jaget og forræder nå. 

Synes også de første sesongene var gøy med alt som foregikk da, men synes også de siste har vært veldig gode! Er glad for at Mary Cosby ble med igjen. Hun har en væremåte som er en fin komisk pause mellom alt det andre som foregår. Skal ikke spoile for mye hvis du eller noen andre henger etter, men hun åpner seg mer om forholdet til sønnen og hans forhold til rus. Synes det har vært rørende å se hvordan hun har håndtert det! Sliter fremdeles litt med Heather, synes hun er litt for ivrig på å bli likt av de andre. 😆

• Liker 1
Skrevet
Perine skrev (På 2.11.2025 den 10.15):

Jeg begynte å se på denne serien igår, og har bare én episode igjen. Spent på hvordan det slutter. 

• Liker 1
Skrevet

En god dag i dag:

Only Murders in the Building
Kingdom Come
Leverage: Redemption
Star Trek: Strange New Worlds
Tordivelen flyr i skumringen
20-stjerners sommerferie (er ikke helt ferdig med sommerferien...)
På reise i Middelhavet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...