Gogglebox Skrevet 18. oktober #13021 Skrevet 18. oktober Dexter: Resurrection. Sett 2 episoder så langt. 1
-jk- Skrevet 18. oktober #13022 Skrevet 18. oktober Ferdig med 4 episoder av Landman s1. Billy Bob Thornton i toppform som vanlig, anbefales på det sterkeste
AnonymBruker Skrevet 18. oktober #13023 Skrevet 18. oktober The Silo. Gleder meg veldig til neste sesong. Anonymkode: 650da...551 1 1
Kelsi Skrevet 19. oktober #13024 Skrevet 19. oktober Koke Bjørn på Disney +. Har sett to episoder og likte denne veldig godt.
AnonymBruker Skrevet 19. oktober #13025 Skrevet 19. oktober The Hunting Wives Anonymkode: dc7b2...b47
Nowayback Skrevet 20. oktober #13028 Skrevet 20. oktober Fremtidsdokumentaren "2048" på NRK tv fra 1987.
sofie777 Skrevet 20. oktober #13029 Skrevet 20. oktober Only Murders in the Building Grantchester Skal vi danse Spise med Price Food Tech 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober #13031 Skrevet 22. oktober Gutten i nabohuset.Veldig bra.nrk. Anonymkode: de7e4...04a
sofie777 Skrevet 22. oktober #13033 Skrevet 22. oktober Strange New Worlds Leverage: Redemption Victoria Beckham dok The Goes Wrong Show Knife Edge: Chasing Michelin Stars Sørstatene med Griff Kompani Lauritzen 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober #13035 Skrevet 23. oktober Jeg ser på en svensk vampyr-serie (!) som passer godt i høstmørket. Färjan. "På en vanlig finlandsfärja rullar två vampyrer ombord i en sliten husbil. Under natten på havet bryts plötsligt kontakten med land. Resan förvandlas till en fasansfull färd där din bästa vän kan bli en fiende, och där fiender tvingas samarbeta för att överleva." Kilde: Färjan | SVT Play Den er basert på en bok ved samme navn. På Imdb har den fått ymse tilbakemeldinger, det er nok en serie man enten slett ikke liker eller digger. Selv var jeg ikke sikker på om det var noe for meg etter første episode, men det var SÅ verdt å se videre! Det er en samproduksjon, så kommer sikkert på NRK etter hvert. Hadde passet perfekt til Halloween 🎃 Anonymkode: 6f970...a8a
sofie777 Skrevet 23. oktober #13037 Skrevet 23. oktober QI (Ny sesong) Only Murders in the Building One Day The Bear Noughties Sherlock og datter Det sitter i veggene 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå