Polly Ester Skrevet 9. desember 2023 #11441 Del Skrevet 9. desember 2023 De to juleepisodene av "Virgin River". Koselig som alltid. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 9. desember 2023 #11442 Del Skrevet 9. desember 2023 En helt vanlig familie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 9. desember 2023 #11443 Del Skrevet 9. desember 2023 Rumle skrev (6 timer siden): En helt vanlig familie Den så jeg på i dag også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnAngel Skrevet 10. desember 2023 #11444 Del Skrevet 10. desember 2023 Cheasapeake Shores på Netflix. En feel - good -serie. Helt grei tidtrøyte om du liker at både små og store problemer løses raskt og enkelt. Synes den var veldig forutsigbar, men etter hvert begynte jeg å like karakterene, så har sett alle sesongene, mener det var hele 6 sesonger? Helt fri for sex! Nå ser jeg Virgin River sesong 5. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 10. desember 2023 #11445 Del Skrevet 10. desember 2023 AnAngel skrev (3 minutter siden): Cheasapeake Shores på Netflix. En feel - good -serie. Helt grei tidtrøyte om du liker at både små og store problemer løses raskt og enkelt. Synes den var veldig forutsigbar, men etter hvert begynte jeg å like karakterene, så har sett alle sesongene, mener det var hele 6 sesonger? Helt fri for sex! Ja, en god serie. De hadde vel laget flere sesonger om ikke far i familien, Treat Williams, hadde omkommet i en flyulykke tidligere i år. (Life imitates fiction delvis, siden en av historiene i siste sesong handler om noe lignende) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnAngel Skrevet 10. desember 2023 #11446 Del Skrevet 10. desember 2023 sofie777 skrev (6 minutter siden): Ja, en god serie. De hadde vel laget flere sesonger om ikke far i familien, Treat Williams, hadde omkommet i en flyulykke tidligere i år. (Life imitates fiction delvis, siden en av historiene i siste sesong handler om noe lignende) Oi! Det visste jeg ikke, trist Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Skrevet 10. desember 2023 #11447 Del Skrevet 10. desember 2023 sofie777 skrev (40 minutter siden): Ja, en god serie. De hadde vel laget flere sesonger om ikke far i familien, Treat Williams, hadde omkommet i en flyulykke tidligere i år. (Life imitates fiction delvis, siden en av historiene i siste sesong handler om noe lignende) Han døde vel i en motorsykkelulykke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 10. desember 2023 #11448 Del Skrevet 10. desember 2023 Frida skrev (5 minutter siden): Han døde vel i en motorsykkelulykke. Oj, sjekket det ikke, men uansett trist Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lost little girl Skrevet 10. desember 2023 #11449 Del Skrevet 10. desember 2023 Virgin River. Det er jo ikke en veldig bra serie akkurat, men grei nok enkel underholdning når man er sliten på kvelden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2023 #11450 Del Skrevet 10. desember 2023 Lost little girl skrev (28 minutter siden): Virgin River. Det er jo ikke en veldig bra serie akkurat, men grei nok enkel underholdning når man er sliten på kvelden. Vi blir godt oppdradd iallfall når vi ser den serien Tror kanskje de har brukt "klisje-boken" litt vel flittig. Anonymkode: d7389...a9d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Skrevet 10. desember 2023 #11451 Del Skrevet 10. desember 2023 sofie777 skrev (33 minutter siden): Oj, sjekket det ikke, men uansett trist Ja, absolutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lost little girl Skrevet 10. desember 2023 #11452 Del Skrevet 10. desember 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Vi blir godt oppdradd iallfall når vi ser den serien Tror kanskje de har brukt "klisje-boken" litt vel flittig. Anonymkode: d7389...a9d Ja, enig🤭Blir nesten litt irritert over hvor korrekt og rettskaffen de fleste er. Men det har en viss underholdningsverdi og. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2023 #11453 Del Skrevet 10. desember 2023 Begynte på "My life with the Walter boys" på Netflix i går. Liker den! Anonymkode: 10008...05a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 10. desember 2023 #11454 Del Skrevet 10. desember 2023 Top boy S3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 10. desember 2023 #11455 Del Skrevet 10. desember 2023 Doctor Who tredje spesial Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2023 #11456 Del Skrevet 11. desember 2023 Obliterated på Netflix. Nylig sluppet. Mini-serie i 8 deler. Veldig kul actionkomedie. Anbefales på det sterkeste. Elsker slike miniserier som har en avslutning, og som man ikke blir lei. Handlingen er klassisk amerikansk serie: En gruppe spesialagenter skal stanse russiske bad boys fra å sprenge en by i lufta med en atombombe. Twisten er at de må fullføre oppdraget med tidenes hangover Stadige hickups og mislykkede forsøk gjør det til en hysterisk opplevelse til tider. Selv om det av og til kan bli litt i meste laget av "morsomme" replikker. Mye nakenhet og sex, og et par-tre skikkelige eksplisitte sex-scener som overlater lite til fantasiet, men det liker vi når der folk som ser ut som romerske guder og gudinner.... Her er det snacks for både kvinner og menn. Serien bekrefter at enkelte folkeslag er litt over gjennomsnittlig utstyrt nedentil Hjelper jo på at hovedrolleinnehaveren (Shelley Hennig) er så ufattelig sexy at det av og til blir vanskelig å konsentrere seg om handlingen, hehe . Anonymkode: ff826...54f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cecilie82 Skrevet 11. desember 2023 #11457 Del Skrevet 11. desember 2023 Polly Ester skrev (På 10.12.2023 den 0.08): Den så jeg på i dag også. Bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cecilie82 Skrevet 11. desember 2023 #11458 Del Skrevet 11. desember 2023 Den som dreper i mørket sesong 3. kjekt sesong 4 kommer neste år😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Popc0rn Skrevet 11. desember 2023 #11459 Del Skrevet 11. desember 2023 Sesong 1 av Gen V. Liker den! Men så liker jeg også the Boys. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 11. desember 2023 #11460 Del Skrevet 11. desember 2023 Cecilie82 skrev (1 time siden): Bra? Jeg syns det. Den begynte litt tregt syns jeg og var usikker uti første og andre episode om jeg ville fortsette, men så så jeg videre allikevel og den tok seg opp og reddet seg inn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå