Gå til innhold

Sist sette tv-serie?

Anglofil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Popc0rn skrev (8 timer siden):

Ja, fyyyy søren. A Friend of the Family er helt syk. Men det var jo en annen tid. I en senere episode forteller de at de hadde ikke hørt om pedofili en gang. Så det forklarer jo litt hvorfor de var så naive. Jeg så den gamle dokumentaren og der fortalte Jan at B hadde hatt sex med henne ca 200 ganger.

Leste om pedofiliens historie. stusset også på de ikke viste hva det var. Det var kjent på 70 tallet men var ikke så mye snakk om det antageligvis. Fantes grupper som ville ha det lovlig samt påpekte at det var bra for ungdomen. Forferdelig! 
Må se dokumentaren etter sett ferdig serien. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 11/12/2022 at 1:51 AM, Popc0rn said:

Jeg liker Star Wars, men jeg synes den var dørgende kjedelig. 

Syns det er det beste Star Wars har gitt ut på lenge, hver eneste episode er fantastisk.

Anonymkode: 616ff...869

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

The Capture, S1 og S2. Jeg ble nysgjerrig på denne da to stk. i denne tråden slaktet serien fullstendig samtidig som IMDB ga den 7,9 (som er å regne som svært bra). Så da åtte jeg fyre opp TV2 Play og se den selv. Angret ikke på det for å si det slik, fantastisk serie! Nå elsker jeg serier med mange plot twists og der man ofte ikke skjønner hva som skjer i det hele tatt mens mysteriene sakte rulles opp. Liker du det samme, og er fan av britisk krim/thrillere så er det bare å sette i gang med denne snarest. Anbefales på det sterkeste. Årets beste serie for min del. 

Endret av -jk-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Amatariel skrev (20 timer siden):

Akkurat begynt på sesong 2 av The Fall. Er noen år siden sesong 1,så må komme litt inn i det igjen 😅

Hvor kan man se The Fall?😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...