Gå til innhold

Sist sette tv-serie?

Anglofil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Svarte penger - hvite løgner. Ligger på NRK - fra 2004 med Trond Espen Seim og Ane Dahl Torp bl.a. Den er spennende og bra synes jeg.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaeols skrev (Akkurat nå):

The Split, om en overkåt advokat som vil pule over alt. 

The Split er veldig bra etter min mening, men din korte beskrivelse er jeg ikke helt enig i - det er så mye mer.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Khloe P.T skrev (Akkurat nå):

The Split er veldig bra etter min mening, men din korte beskrivelse er jeg ikke helt enig i - det er så mye mer.

Hva mer er den en Hannah som vil pule alle hun kommer over? Hun er et trasig menneske som kun tenker på seg selv. Så mye annet er det ikke. Ikke mye aktion her. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaeols skrev (5 minutter siden):

Hva mer er den en Hannah som vil pule alle hun kommer over? Hun er et trasig menneske som kun tenker på seg selv. Så mye annet er det ikke. Ikke mye aktion her. 

Hannah er en av tre søstre, pluss en del andre ganske store roller. Og så er det 3 sesonger.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sofie777 skrev (1 time siden):

Quantum Leap

Hvor så du den?

Husker jeg fulgte med på den serien da den gikk fra -89 til -93 og leste at den skulle børstes støv av og gjenopplives nå 30 år etter, men jeg fant den ikke på Netflix, HBO, Prime eller Viaplay. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Khloe P.T skrev (20 timer siden):

Hannah er en av tre søstre, pluss en del andre ganske store roller. Og så er det 3 sesonger.

Hun er kåt og nøyer seg ikke med mannen sin, hun vil ligge med minst en til. Bra skuespill, men veldig mye prat. Er ikke mye vold i denne serien. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dahmer. 2,5 episoder. går veldig treigt... som true crime "fan" har jeg lest og hørt mye om dahmer opp igjennom. ingenting nytt som kommer frem her. kunne sikkert holdt med 3 episoder.

ikke engang evan peters er nok til at jeg ser den ferdig. som om jeg synes han er kjekk..

Endret av Ænema
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...