Gå til innhold

Sist sette tv-serie?

Anglofil

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
  visp skrev (På 5.1.2022 den 18.48):

Stay Close på Netflix. Jeg syns den var veldig severdig. Litt engelsk krim over det. Det var to veldig malplasserte figurer i serien, men det får godtas🤣

Ekspander  

Jeg syns de var litt gøye, jeg da 😄 Fikk litt "Killing Eve"-vibber av dem.

Anonymkode: 381a3...ca4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 5.1.2022 den 22.14):

Det er typisk norsk å tro at ingen vil se på om det ikke er nakne folk og sex i en serie, samme hvor malplassert det er. Spiller ingen rolle, heller ikke dårlige replikker, nei, det ødelegger ikke noe som helst! :sarkasme:

Det spiller heller ingen rolle at de får de samme dårlige tilbakemeldingene serie etter serie,  nei, det skal ikke læres noe som helst! Typisk norsk å være selvgod!  

ps. sliter enda med senskader etter Mammon og Okkupert! Aldri mer om jeg utsetter meg for noe norsk på seriefronten. 

😵😵😵

Anonymkode: d7389...a9d

Ekspander  

Ja, ikke sant. Det er lenge mellom hver gode norske serie som kommer ut. Når det er en kjerne av håndfulle skuespillere de bruker, og de samme produsentene kan man kanskje ikke forvente mere? Kanskje Norge ikke kan bedre da.. 

Anonymkode: a3159...8b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi flytter Munch - liker ikke den nye bygningen, men det er fascinerende å følge med på flytteprosessen, særlig siden den ble utsatt flere ganger (hovedgrunnen kommer de nok til i episode 3)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg likte Lykkeland veldig godt, og er veldig fornøyd med at det nå kommer en sesong til 😊

Anonymkode: b75c8...fb6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 8.1.2022 den 8.52):

Smallville

Anonymkode: 9abdf...b97

Ekspander  

❤️❤️❤️  Elsker den serien! Jeg så alle ti sesongene om igjen i fjor. 

Nå er jeg på sesong to av Locke & Key.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eastenders! Tenk at jeg har sett den serien siden 1988 😄 Litt til og fra, men er den serien jeg har fulgt med lengst. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 8.1.2022 den 0.36):

Yellowjackets på Paramount+ anbefales!

Anonymkode: f7ec4...77a

Ekspander  

Denne ser jeg også.

Liker den. Men lurer nå litt på om det blir en teit slutt. Ser det er 10 ep og nå er det vel 2 el 3 igjen.

De var vel ute i bushen i 19 mnd før de ble reddet så lurer på om de klarer og avslutte den på en bra måte. Eller om det blir nok en serie som slutter med mange løse tråder. 

Anonymkode: caf1e...3ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ghostface

Dawsons's Creek. Så hele serien for første gang da den gikk på tv, men det var kjekt med gjensyn på viafree siden mye var glemt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...