Gå til innhold

Sist sette tv-serie?

Anglofil

Anbefalte innlegg

Cid skrev (Akkurat nå):

Digger at Nils vogt er en hissigpropp i så og si alle sine roller 😅 Han blir reine Donald Duck når han hopper i sinne og roper NEI NEI NEI, UUUUUT! 

Ja han er en fantastisk skuspillere :) husker når jeg så mot i brøstet første gang var jeg så glad i Henry og han er fortsatt favoritten der og som egon olsen :) men synes sven nordin har hatt de beste seriene :)

Anonymkode: 9ee48...3cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I Know What You Did Last Summer. Liker den. Har nesten sett hele første sesong.

Anonymkode: c4430...3b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4400 (den nye, ikke den originale The 4400). Foreløpig bare sett én episode, så jeg vet ikke om den er bra, men det virker lovede så langt. Jeg likte godt The 4400, så jeg håper denne også leverer.

Anonymkode: c4430...3b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lill3My skrev (På 26.11.2021 den 21.56):

Below Deck. Blitt hekta, gitt!

Den serien er jeg blitt helt hekta på også! Så gøy! 😃👏 Har kun sett sesong 4 og nå 5 som går på TV3. Er det et sted man kan se de andre sesongene? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virrum skrev (4 minutter siden):

Den serien er jeg blitt helt hekta på også! Så gøy! 😃👏 Har kun sett sesong 4 og nå 5 som går på TV3. Er det et sted man kan se de andre sesongene? 

Tv-2 play. Der ligger den originale serien med alle sesongene, samt de andre variantene (below deck mediterranian) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lill3My skrev (Akkurat nå):

Tv-2 play. Der ligger den originale serien med alle sesongene, samt de andre variantene (below deck mediterranian) 

Takk 😊 Da har jeg mye å glede meg til. 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virrum skrev (46 minutter siden):

Netflix

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har begynt og se den nye sex og singelliv, den er faktisk overraskende bra,men savner samatha

Anonymkode: 9ee48...3cc

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsoo skrev (7 timer siden):

Wheel of time. Veldig bra

KariKariKari skrev (1 time siden):

Papirhuset, beste serien jeg har sett.

Disse to har en stor skuespiller felles :) Har kun sett/lest/hørt Wheel of Time, men hører mye bra om Papirhuset

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...