Gå til innhold

Sist sette tv-serie?

Anglofil

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Superman & Lois.

Har gledet meg til den serien skulle begynne og jammen innfrir den. Min nye yndlingsserie! Like den så mye at jeg har sett de to første episodene (foreløpig bare disse to som er sluppet) mange ganger! 😄 

Anonymkode: b2e13...e6e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har nettopp sett hele sesongen med Wandavision på Disney+ 

Jeg hadde absolutt ingen forventninger til serien, ante verken at den var delvis Marvel/Avengers basert. Har aldri sett en serie med superhelter, har null forhold til karakterene eller noe. Skjønte overhode ikke hva det skulle gå i, men tenkte jeg måtte sjekke den ut siden mange rundt meg skrøt av den. 

Syntes den var kjempebra!! Fascinerende, rar, masse overraskelser. Virkelig slukte episodene, og synes det var så trist at det bare var 9 episoder. Anbefales sterkt! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Humleguri skrev (6 minutter siden):

Mord og mysterier. (Ja, jeg er en 80-åring i en 40-årings kropp🙈)

Var ikke klar over at Mord og Mysterier var en serie laget for 80 åringer.

Anonymkode: b7f90...10c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Humleguri skrev (11 minutter siden):

Mord og mysterier. (Ja, jeg er en 80-åring i en 40-årings kropp🙈)

Har elsket mord og mysterier siden de begynte å sende det på tv2, og jeg er i 40 åra nå😉men, blir ikke helt fortrolig med han som tok over hovedrollen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TheCatLady

Den som dreper. Begynt å se på litt krim i det siste og denne var veldig bra. Jeg så 5 episoder etter hverandre. Noe jeg vanligvis ikke pleier å gjøre, men det var så spennende. 

The chilling adventures of Sabrina. Husker ikke om jeg har skrevet dette før, men denne likte jeg faktisk. Den er milevis unna den teite som gikk på 90-tallet eller var det tidlig 2000 kanskje. Eneste som var bra med den var vel katten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
TheCatLady skrev (21 minutter siden):

Den som dreper. Begynt å se på litt krim i det siste og denne var veldig bra. Jeg så 5 episoder etter hverandre. Noe jeg vanligvis ikke pleier å gjøre, men det var så spennende. 

The chilling adventures of Sabrina. Husker ikke om jeg har skrevet dette før, men denne likte jeg faktisk. Den er milevis unna den teite som gikk på 90-tallet eller var det tidlig 2000 kanskje. Eneste som var bra med den var vel katten. 

Det går ikke an å sammenligne Sabrina the teenage witch of The chilling adventures of Sabrina, det er to totalt forskjellige versjoner av karakteren.

Sabrina the teenage witch gikk mellom 1996 og 2003. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TheCatLady
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Det går ikke an å sammenligne Sabrina the teenage witch of The chilling adventures of Sabrina, det er to totalt forskjellige versjoner av karakteren.

Sabrina the teenage witch gikk mellom 1996 og 2003. 

Vel, men så gjør man det allikevel og det er helt normalt å gjøre det når det er samme karakter. Men morsomt hvor ulike karakterene er. Nå var vel den gamle en sitcom så da blir det automatisk mer idiotisk i mine øyne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det finnes noen TV-serier som jeg ikke kan finne noen steder: 

ALF

Joey

Helene og gutta

What to do? 

Anonymkode: 37680...7fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
AnonymBruker

I det siste har vi sett på:

The Crown sesong 4

The Mandalorian 

Vikings sesong 6

Anonymkode: 3fd98...090

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...