Gå til innhold

Sist sette tv-serie?


Anglofil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sist sette tv-serie er Friends (repriser går på TVN og Fem) og selvfølgelig Big Bang Theory. Gleder meg til den nye sesongen av BBT begynner igjen i løpet av høsten!

Jeg har nettopp sett en tidligere tv-miniserie også, på dvd. Den er fra 80-tallet (1984) og heter Tornefuglene (The thornbirds) med Rachel Ward og Richard Chamberlain. Det er en kjærlighetshistorie og utrolig fin mini-serie. Jeg husker jeg så den på tv da jeg var tenåring, og for litt siden kom jeg på det, og søkte den opp på dvd på nettet og kjøpte den. Har sett den nå i det siste. Nydelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.10.2016 den 12.23, Million skrev:

Sist sette tv-serie er Friends (repriser går på TVN og Fem) og selvfølgelig Big Bang Theory. Gleder meg til den nye sesongen av BBT begynner igjen i løpet av høsten!

Jeg har nettopp sett en tidligere tv-miniserie også, på dvd. Den er fra 80-tallet (1984) og heter Tornefuglene (The thornbirds) med Rachel Ward og Richard Chamberlain. Det er en kjærlighetshistorie og utrolig fin mini-serie. Jeg husker jeg så den på tv da jeg var tenåring, og for litt siden kom jeg på det, og søkte den opp på dvd på nettet og kjøpte den. Har sett den nå i det siste. Nydelig!

BBT begynte igjen for flere uker siden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, Arth88 skrev:

BBT begynte igjen for flere uker siden...

HVA? KRISE! Det har jeg gått glipp av. Jeg så jo reklame for den nyeste sesongen av serien her om dagen på tv, og da sa de "KOMMER på tvn!".....?? Det er ikke reprisene som sendes du har sett da? Det går repriser, det vet jeg.

Men når mener du det er? Er det på tirsdager?? Når?

Endret av Million
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Million skrev:

HVA? KRISE! Det har jeg gått glipp av. Jeg så jo reklame for den nyeste sesongen av serien her om dagen på tv, og da sa de "KOMMER på tvn!".....?? Det er ikke reprisene som sendes du har sett da? Det går repriser, det vet jeg.

Men når mener du det er? Er det på tirsdager?? Når?

Nå eier ikke jeg et tv og aner ikke hverken hvilken dag eller kanal dette vises her i landet. Men jeg ser programmet ved å gå inn på Zooqle.com, søke på BBT og trykke på magnetlinken på enkeltepisodene. I den nye sesongen er det vel kommet ut 2-3 episoder allerede, og jeg bruker ikke tiden min på å se repriser av tv-serier, en gang får være nok.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Arth88 skrev:

Nå eier ikke jeg et tv og aner ikke hverken hvilken dag eller kanal dette vises her i landet. Men jeg ser programmet ved å gå inn på Zooqle.com, søke på BBT og trykke på magnetlinken på enkeltepisodene. I den nye sesongen er det vel kommet ut 2-3 episoder allerede, og jeg bruker ikke tiden min på å se repriser av tv-serier, en gang får være nok.

Hehe, jeg også har funnet Zooqle etter at diverse andre sa takk for seg. Veldig enkel å bruke. Men jeg har linket fra siden der jeg tracker når tv-program går, next-episode.net, sånn at den går automatisk til riktig tv-serie. Hadde jeg betalt for n-e, kunne jeg linket til dagens episode også (det var gratis i en periode).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Arth88 skrev:

Nå eier ikke jeg et tv og aner ikke hverken hvilken dag eller kanal dette vises her i landet. Men jeg ser programmet ved å gå inn på Zooqle.com, søke på BBT og trykke på magnetlinken på enkeltepisodene. I den nye sesongen er det vel kommet ut 2-3 episoder allerede, og jeg bruker ikke tiden min på å se repriser av tv-serier, en gang får være nok.

Men dette du linker til er ikke norsk, det er episoder som er vist i USA? Jeg trodde du mente at TVN (som har rettighetene her i landet) hadde begynt å sende den allerede. Men det har de ikke. Ikke her, på norsk tv.

Jeg avventer serien på norsk tv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supergirl, Timeless, Scorpion og Conviction i tillegg til Skal vi Danse og opptak av Tv2 hjelper deg og litt Stjernekamp fra forrige uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vinterrose

Supernatural, AHS, Secrets and Lies, Hawaii Five-0, Notorious, Eventyrlig Oppussing, Senkveld, American Housewife, The Big Bang Theory, This Is Us.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

The Flash, NCIS, No Tomorrow, Bull, siste del av Stjernekamp (Opera), Gyldne tider og This is Us (en av høstens beste nye serier, alltid tårer).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...